Reacties

mi-bo schreef op 01.11.2020 om 14:55 uur

@b.peet

Beste Bas,

Klik met recht op geluid spoor ,dan optie "spoor curve weergeven" hier staat een vinkje voor

klik hier op en vinkje is weg en ook de groene lijn op de tijdlijn

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

2x Wijziging aangebracht ivm betere uitleg

Bol schreef op 01.11.2020 om 15:15 uur

Hallo Bas,

• druk op "M"; de Mixer wordt geopend
  • deactiveer "Auto" op spoor 1
  • de groenlijn is verdwenen, zo ook de ingestelde volumecurve.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.11.2020, 15:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

b.peet schreef op 01.11.2020 om 15:58 uur

Michael bedankt. Ik zie dat geluid van je video op een ander spoor staat, dat is bij mij niet zo dus die curve komt niet. Toch een ben ik blij met je oplossing want het komt vast nog een keer voor.

Hartelijk dank, Bas Peet.

Rob, ook jij hartelijk dank. In de Mixer stond Auto niet actief, ik heb hem geactiveerd en gedeactiveerd: hup, groene lijnen weg; ik blij!

Bas Peet.

Bol schreef op 01.11.2020 om 15:59 uur

Hallo Bas,

Het doet mij deugd om te zien en te lezen, dat uw probleem is opgelost.

Succces 👍, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 01.11.2020, 16:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.11.2020 om 16:05 uur

@b.peet

Beste Bas..

Gezien MAGIX vdl een veelzijdig programma is waren er 2 mogelijkheden

Een goed bericht dat U de juiste keuze heeft gemaakt.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

M.vr.gr

Michael

Kees-Haremaker schreef op 04.11.2020 om 00:17 uur

Hallo Bas, jou filmclip is op één spoor, je kan dat veranderen, door er voor te zorgen dat bij programma instellingen te zorgen dat het vinkje uitstaat als je een film inlaad

Mvg Kees

b.peet schreef op 04.11.2020 om 11:51 uur

Dag Kees. Dank voor je reactie. Hou ik in m'n achterhoofd, soms is het id. wel nuttig om beeld en geluid te scheiden. Groet van Bas Peet, Hilversum.