gratis programma's bij nieuwe aanschaf update werken niet

Flits-zo1ker schreef op 16.07.2020 om 10:40 uur

De bijgeleverde programma's werken niet o.a. Hitfilm superhero pack en New blue stylizers 5 imagine jammer dat je daar dan niets aan hebt. Heb windows 10 pro 64 bits pc. Wel contact met support gehad maar geen oplossing gekregen.

Weet iemand soms een echte oplossing?

Flits-zo1ker

 

Reacties

mi-bo schreef op 16.07.2020 om 11:02 uur

@Flits-zo1ker

Beste Frits,

U heeft een aankoop mail gekregen,waar " Hitfilm superhero pack en New blue stylizers 5 imagine "

bij zijn geleverd, ga dan naar hulp ( contentpakket(ten ) activeren.

Van hieruit zal het dan moeten worden geactiveerd.

( De contentpakketten zijn maar op 1 machine te activeren )

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

PS, het kan zijn dat Evt Firewall moet worden uitgeschakeld.

Flits-zo1ker schreef op 16.07.2020 om 13:44 uur

Bij Hitfilm moet je een account aanmaken en Newblue stylizers5 imagine geeft bij aanmelding contentpakketten serienummer "Ingevoerde waardebon ongeldig"

Bol schreef op 16.07.2020 om 14:27 uur

Hallo Netty,

U kunt / hoeft maar één keer de waardeboncode in te vullen bij hulp / contentpakket(ten activeren, daarna start u Photostory op en klik op "fx" en ga naar uw foto's, video's en muziek en vandaaruit installeert u Hitfilm en Newblue stylizers5 imagine. Als het goed is, dan ziet u ook in de mediapool uw persoonlijke serienummer vermeld staan.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.07.2020, 14:29, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Flits-zo1ker schreef op 16.07.2020 om 17:04 uur

Dank je Rob,

Ik zie ze nu inderdaad in het programma bij "fx" maar mijn persoonlijke serienummer staat er niet bij ook als ik een effect op een foto toepas krijg ik er rode strepen door wat denk ik niet de bedoeling is.

Groetjes Netty

 

Bol schreef op 16.07.2020 om 17:50 uur

Hallo Nettty,

Als u rode strepen ziet, dan komt dit omdat deze nog niet goed is geïnstalleerd en geactiveerd. Het serienummer is terugvinden op: https://fxhome.com/account (inloggen)

Let op!! Hitfilm kunt u maar op een PC gebruiken. zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/hitfilm-plug-ins-op-een-andere-computer-gebruiken--473/

Hebt u al eens op scannen geklikt?

Groet,

Rob

 

Laatst gewijzigd door Bol op 16.07.2020, 17:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Flits-zo1ker schreef op 16.07.2020 om 20:13 uur

Beste Rob,

Na veel zwoegen heb ik Hitfilm kunnen registreren en dat werkt nu. Alleen de Newblue Stylizers 5 imagine lukt me niet, ik heb het serie nummer ingevoerd bij contentpakket activeren maar daar kreeg ik als antwoord een invalid serie nummer (wel was het nummer correct) het programma staat wel in de mediapool maar activeren lukt niet.en bij gebruik rood kruis en FX door de foto.Ik heb scannen gebruikt maar geen resultaat.

Misschien heb jij nog een idee.?

Je hebt mij al verder geholpen dan magixsupport zelf en ben je dankbaar daarvoor.

Groet Netty

Bol schreef op 16.07.2020 om 22:00 uur

Hallo Netty,

  1. ga naar: https://newbluefx.com/account/
  2. zoek Newblue Stylizers 5 imagine
  3. Hier staat ook het serienummer vermeld.
  4. Klik op Activeringen/downloads
  5. klik op downloads en installeer Newblue Stylizers 5 imagine
  6. Newblue Stylizers 5 imagine heeft 2 licenties.
  7. na het installeren op NewBlue een App
  8. Hier kan u volgens mij het serienummer activeren

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 16.07.2020, 22:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Flits-zo1ker schreef op 18.07.2020 om 13:29 uur

Beste Rob,

Bedankt voor je advies en uitleg helaas is het allemaal niet gelukt ik geef het maar op het is jammer. Je uitleg is duidelijk het lukt alleen niet waar dan ook het serie nummer te activeren. Heel hartelijk dank voor je tijd, erg lief van je.

Prettig weekend groet,

Netty

Bol schreef op 18.07.2020 om 14:40 uur

Hallo Netty

Zie eens: https://newbluefx.zendesk.com/hc/en-us/articles/213546346-Using-The-NewBlue-Application-Manager

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Flits-zo1ker schreef op 23.07.2020 om 11:18 uur

Beste Rob,

De link hielp ook niet dus heb een mail gestuurd naar Newblue Support. Zij hebben dat uitgezocht en het blijkt dat er in het serienummer niet duidelijk was of het een O was of een 0 cijfer is. Het lettertype dat is gebruikt was daar niet duidelijk in. Het probleem is opgelost en ik heb kunnen activeren en het werkt nu in het magixprogamma. Nogmaals hartelijk dank voor je hulp ik ben een hoop wijzer geworden in zoeken.

Groet,

Netty

 

Bol schreef op 23.07.2020 om 11:32 uur

Hallo Netty,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem door tussenkomst van NewBlue Support alsnog is opgelost. U bent niet de enige die de letter "O" voor een nul (0) aanziet. Meestal adviseer ik gebruikers om, als het mogelijk is, het serienummer met Ctlr+C te kopiëren en daarna met Ctrl+V te plakken. Op deze manier worden dan zulke foutjes niet gemaakt.

Overigens, ik heb u met alle plezier geholpen.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-