Reacties

Bol schreef op 10.01.2024 om 18:30 uur

@Taco-Neven

Hallo Taco,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel van Magix Support.

Magix Music Maker wordt inderdaad gratis meegeleverd met Video Deluxe 2024. Maar dit is een zelfstandig Muziekprogramma, met een eigen snelkoppeling. Via deze snelkoppeling kunt MMM 2024 opstarten en registreren met u Magix Account.

Hebt u nog vragen, laat het mij weten.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Taco-Neven schreef op 11.01.2024 om 11:49 uur

Goede morgen, het MM icoon was niet op mijn bureaublad te vinden, en daarom het hele pakket gedeinstalleerd en MAGIX mappen verwijderd. Daarna via Mijn Magix de installatiesoftware nog een keer gedownload. Nu krijg is bij het installeren steeds de melding dat op het doelstation niet genoeg ruimte is. Ik heb alle prullenbakken (ook van de NAS) geleegd en heb ruimte te over. Nog krijg ik de melding waarna de installatie afgebroken wordt. Ik wordt nu een beetje wanhopig, geen MM én geen Video 2024

Bol schreef op 11.01.2024 om 12:57 uur

@Taco-Neven

Hallo Taco,

Hiervandaan kan ik niet bepalen / beoordelen waar het bij u fout is gegaan. Maar u kunt het beste Video Deluxe 2024 en MMM 2024 op de C:\ schijf installeren. Later kunt u via de programma-instellingen de gewenste mappen handmatig aanpassen.

Maar hebt u VDL 2024 ook op deze manier verwijderd? Zie: Video deluxe opnieuw installeren (magix.info)

Zie voor het opnieuw installeren deze twee linken:

Bij het herinstalleren haal dan het vinkje weg bij Muziek Maker installeren. U kunt later via de link alsnog installeren: Download MMM 2024 free (magix.com)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Taco-Neven schreef op 11.01.2024 om 16:07 uur

Goede middag Rob, aan de hand van de link voor het verwijderen van de verschillende verborgen bestanden is het gelukt om Video 2024 te installeren! Bedankt! De verwachting was dat het Windows de-instelleer programma alles netjes zou opleveren..... nee dus ;-)
Bij het installeren is er geen vinkje voor Music Maker te vinden.... Ik heb die nu perfect kunnen installeren met jouw hulp, nogmaals Bedankt! ;-)

Bol schreef op 11.01.2024 om 16:35 uur

@Taco-Neven

Hallo Taco,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u zowel Video Deluxe 2024 als Magix Music Maker 2024 perfect hebt kunnen installeren op computer. Bedankt👍 voor deze terugkoppeling. Ik wens u succes met maken van uw films en muziekarrangementen.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-