"gratis een eigen albumwebsite maken" Bestaat dit nog? Zo ja, waar kan ik dit vinden?

vunda schreef op 12.02.2016 om 23:42 uur

Ik heb gezocht en gezocht, maar ik kan het niet vinden online. Maar er bestaan nog steeds linkjes op diverse foto site's van Magix met een  "Gratis een eigen fotowebsite maken" . En dan kom je op de premium versie a 4,99 P/M uit.

Nu kan ik ook dat ene shirt niet vinden dat gewoon op zijn plek ligt, dus het kan héél goed aan mij liggen!

Kan iemand mij duidelijkheid bieden? Een linkje misschien naar die (aanvraag) Gratis Foto Website?

Bvd, Vunda

 

 

 

Reacties

magixagent schreef op 13.02.2016 om 11:02 uur

Beste Vunda.
Uw verhaal is gedeeltelijk waar,
Als bezitter van een MAGIX video of Foto programma was er gratis bij MOA ( MAGIX Online Album) een reservering van 500Mb. Dit is komen te vervallen en is het MOA prem pakket voor in de plaats gekomen tegen betaling van € 4,99 per maand met een onbeperkte opslag en film of foto’s kunnen hiervan door derden gekopieerd worden
Bent U in bezit van een MAGIX vdl of Foto pakket  is de mogelijkheid nu via Showfy foto's of film tot 5 Gb hier te plaatsen en overal ter wereld met inlog code te laten zien, de film en foto’s zijn niet te kopiëren die blijven gewoon op de MAGIX Cloud staan tot dat  de owner het er zelf verwijderd.
Gr
Harry

Voormalige gebruiker schreef op 13.02.2016 om 16:50 uur

Beste Vunda,

Bedoel je dit?

1. start VDL 2016 premium op

2. ga naar: Delen (zie afbeelding)

3. Kies Mijn online album openen en vult uw email-adres en wachtwoord in.

De rest spreekt voor zichzelf.

Succes,

Rob

PS ik heb net nog een filmpje naar Mijn online album geüpload. 

 

vunda schreef op 14.02.2016 om 00:09 uur

Beste Robvroe1 en magixagent,

Bedankt voor het reageren!!!

Neen, jullie antwoord is niet het antwoord op mijn vraag. Misschien dat magixagent met zijn opmerking dat  MOA is komen te vervallen, het antwoord zou kunnen zijn.

Sinds jaren maak ik gebruik van magix om foto's online te zetten in diverse albums, hier heb ik nooit ooit een cent voor betaald, per account (email adres) ging dit om, volgens mij, een opslag van 500mB. 1x per jaar maak(te) ik een nieuw account aan om de foto's van dat jaar te laten zien.
Nu wens ik weer een nieuw account aan te maken voor het nieuwe jaar, maar ik zie deze gratis account mogelijkheid nergens.

Bvd&mvg, Vunda

 

 

Voormalige gebruiker schreef op 14.02.2016 om 11:28 uur

Hallo Vunda,

Als u het heeft over http://www.magix-online.com/nl/online-album/magix-online-album.2895.html dan is dit volgens mij hetzelfde, als wat ik al beschreven heb, echter hier kunt u tegen betaling van € 4,99 per maand een MOA (Magix online Album) van 100GB huren / bestellen..

MOA is volgens mij niet geheel verdwenen, u kunt nog steeds één gratis account aanmaken van 500MB.

Ik heb nooit geweten dat je steeds weer een nieuwe account kon aanmaken.

1. Klik op gratis een eigen Album website aanmaken

2. klik op instellingen / online album

Groet,

Rob

Aanvulling: 14-02-2016 13:45

en

Download de handleiding van http://www.magix-online.com/nl/hulp-support-magix-online-album/online-album-handleiding.3196.html

 

vunda schreef op 14.02.2016 om 19:11 uur

Hallo Robvroe1,

Precies!

"u kunt nog steeds één gratis account aanmaken van 500MB."

Die zoek ik en die kan ik niet vinden! Ik kom niet verder dan de pagina met "Online Album Premium" a 4,99 p/m.

Heeft u een link naar de pagina met de mogelijkheid om voor een gratis 500MB te kiezen?

 

 

vunda schreef op 17.02.2016 om 23:48 uur

Hallo Robvroe1,

U schreef op 14-2 o.a. het volgende:

"MOA is volgens mij niet geheel verdwenen, u kunt nog steeds één gratis account aanmaken van 500MB."

Kunt u mij daar a.u.b. een link van sturen? Ik kan deze niet vinden!

B.v.d. & m.v.g. Vunda.

Voormalige gebruiker schreef op 21.02.2016 om 23:27 uur

Beste Vunda,

Dit kreeg ik, op 21-02-2016 per mail toegestuurd van Magix Online World. 

Dit geld, volgens mij, alleen voor iemand, die enkel en alleen een MAGIX Online Album Free heeft !!

Dit betekend dus, dat de huidige vorm van MAGIX Onlin Album Free  vanaf 5 april 2016 niet meer GRATIS wordt aangeboden. Je kan dan Magix Online Album Premium nemen.

Let op!! Magix biedt je deze aan voor € 1,99 per maand (dit is voor een periode van 1 jaar, daarna wordt het € 4,99 per maand).

Groet,

Rob

 

vunda schreef op 05.03.2016 om 22:37 uur

Beste Rob,

Dit lijkt mij idd het einde voor mij van bijna 15 jaar gratis foto's laten zien via magix .

Bedankt voor het meedenken, Harry natuurlijk ook!

Ik ga mijn geluk nu beproeven op www.flickr.com.

Nogmaals bedankt voor jullie support & het ga jullie goed!

Groet, Vunda

magixagent schreef op 06.03.2016 om 09:21 uur

Hallo Vunda,
al op Showfy van MAGIX gekeken, dit had ik 13-02-2016 al geschreven en is ook gratis,
Alleen het is wel allemaal Duits georiënteerd
Gr
Harry