Grabby Terratec neemt maar 1 keer videobeelden op

joop-b61 schreef op 02.07.2014 om 10:36 uur

hi

nadat ik een opname gemaakt hebt met Grabby Terratec van oude videobanden en die opname heb weggeschreven naar een video-formaat, probeer ik opnieuw videobeelden binnen te halen met de Grabby Terratec van oude videobanden. ik hoor de audio-signalen, maar de beelden komen niet binnen.                       als ik de laptop een poosje uitzet, lukt het wel om opnieuw beelden te halen.

wat zou het probleem kunnen zijn?

groet

Joop

Reacties

mi-bo schreef op 03.07.2014 om 10:29 uur

Gezien Terratec geen MAGIX product is kunnen wij  U op dit Forum U helaas geen antwoord geven.
De software van MAGIX zijn vaak verouderde versies die door Terratec worden gebruikt om hun pakket volledig te krijgen software  & hardware
neem contact op met Terratec en zij kunnen U vertellen waar het probleem zit.
succes
mido

Voormalige gebruiker schreef op 03.07.2014 om 12:05 uur

Beste,

Zoals Mi-Bo al opmerkte is Terratec geen Magix product. Toch zou ik proberen uw een antwoord te geven. U schrijft, nadat u u computer heeft uitgezet, het wel weer lukt op voor de 2e keer de beelden binnen te halen.

Ik denk dat de tussen de eerste en de tweede keer het programma niet voldoende wordt gereset. Dit gebeurd wel als u uw computer opnieuw opstart.

Wat u ook eens kan proberen is om het programma af te sluiten (niet de computer) en weer opnieuw op te starten.

Succes,

Rob  

joop-b61 schreef op 03.07.2014 om 23:33 uur

hi Rob en Mido,

 

dank voor jullie reactie.

ik maak gebruik van het programma MAGIX Video easy TERRATEC Edition.

dat lijkt me toch een lijntje naar Magix Multimedia Community?

greetz

Joop

 

mi-bo schreef op 04.07.2014 om 16:05 uur

Beste Joop.
Als het een RUV ( Red Uw Video) pakket is dan is het een volledig MAGIX product.
maar Terratec is geen MAGIX  product ,er zit software van MAGIX bij omdat Terratec geen videobewerking software heeft, meestal is dit niet up to date, Verschillende keren Terratec aangeschreven of zij Free de hardware naar mij toe wilde sturen, zodat ik het uit kon proberen, om klanten een advies te geven, hoe zij het beste met het product kunnen werken, maar Helaas geen reactie of antwoord.
succes,
mido