Google meldt: pagina is niet geschikt voor mobiele apparaten

Terry-Liem schreef op 22.01.2021 om 16:02 uur

Hallo,

Ik heb een responsive website gemaakt met magix webdesigner premium 17. Helaas heb ik problemen met de mobiele variant want google search engine geeft aan dat deze pagina's niet kunnen worden geindexeerd omdat die niet geschikt zijn voor mobiele apparaten:

- tekst te klein om te lezen

- klikbare elementen te dicht op elkaar

En dus niet worden getoond bij een zoekactie. De reden dat ik magix webdesigner premium 17 gebruik is juist om probleemloos responsive website te kunnen maken.... Eerlijk gezegd zie ik het probleem ook niet. Graag jullie hulp want ik ben geen expert op dit gebied. Het betreft de website

www.customoffice.nl

Mvg

Terry

 

Reacties

mi-bo schreef op 22.01.2021 om 16:09 uur

@Terry-Liem

Beste Terry.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

(Uw zeer informatieve website geopend. )

Uw oproep gelezen van vanaf mijn Mob,en de link aangeklikt en kan Uw website) dat bestaat uit 1 pagina)geheel bekijken en ook apart naar de pagina linken.

Ik weet niet wat er verkeerd aan is.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 22.01.2021 om 16:22 uur

Een toevoeging vanaf mijn mobiele M.vr.gr

Michael

Terry-Liem schreef op 22.01.2021 om 16:44 uur

Beste Michael,

Bedankt voor je supersnelle reactie. Ik snap ook niet wat er verkeerd zou moeten zijn. Maar wel jammer als google het niet wil indexeren want dan wordt de pagina nooit getoond/gevonden en is al het werk voor niets.....

Grt. Terry

mi-bo schreef op 22.01.2021 om 17:00 uur

@Terry-Liem

Beste Terry,

Dank voor Uw Feedback.

Mij is geleerd in vervlogen jaren, om deze opties zo goed mogelijk in te vullen.

en en dit is volgens mij een betaal optie

En regelmatig de Website openen, dat wordt het ook door Google gezien.

Blijf gezond

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 22.01.2021 om 17:27 uur

@Terry-Liem

Hallo Terry,

Uw site wordt op mijn Android A50 telefoon goed weergegeven. Ik kan hem zelfs op Desktopsite zetten.

Desktopsite

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 22.01.2021 om 18:07 uur

@Terry-Liem

Hallo Terry,

Misschien hebt u hier ook nog wat aan. Zo wordt het op mijn Samsung Galaxy Tab A weergegeven.

Alles wordt correct weergeven.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.01.2021, 18:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-