Goedemiddag, ik moet online de functie AAC (MC) activeren.

M-Janssen schreef op 11.02.2021 om 16:25 uur

Ik krijg geen verbinding met magic.com. De toegang wordt geweigerd. Via mijn mobiel geprobeerd een code te genereren maar die vraagt om Computer ID. Hoe kom ik vanaf mijn eigen laptop op magic.com?

Ik heb Windows 10

Bedankt voor de tips (ik hoop dat ik ze krijg)

Reacties

mi-bo schreef op 11.02.2021 om 17:34 uur

@M-Janssen

Beste M.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U schrijft over via mobiel geprobeert een code te genereren(magix product), dit is zover mijn kennis gaat niet mogelijk..

U kunt via magix.com op uw Laptop MAGIX programma's(trial)downloaden.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

M-Janssen schreef op 11.02.2021 om 17:44 uur

Hi Michael, bedankt maar het probleem is dat ik niet op magic.com kan komen. De toegang wordt door magix geweigerd. Waarom??? Geen idee.

Bol schreef op 11.02.2021 om 18:09 uur

@M-Janssen

Hallo M. Janssen,

Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Als ik het correct heb, kunt u Magix Video Easy niet meer via het internet van Magix als trialversie downloaden en / of kopen. Het kan zijn, dat dit de rede is, waarom u AAC (MC) niet meer kan activeren. Als u daar een goed antwoord op wilt hebben neem dan contact op met Magix Support . Wat u zou zou kunnen doen is om uw film te converteren met Handbrake.

Succes, Rob

Aanvulling op: 11-02-2021 om 18:46 uur

Zojuist, krijg ik bij het opstarten van Magix Video Easy de mogelijk om deze upgraden naar Video deluxe 2021 voor de prijs € 59,99.

Laatst gewijzigd door Bol op 11.02.2021, 18:46, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

M-Janssen schreef op 12.02.2021 om 09:21 uur

Goedemorgen, bedankt voor je reactie. Mijn grootste probleem is dat ik niet bij de magic site kan komen. www.magix.com wordt geweigerd bij de poging om de site te bereiken. Via mijn mobiel kom ik er wel in maar daar kan ik verder niets mee doen. Gewoon contact via email lukt mij niet.

Bol schreef op 12.02.2021 om 09:53 uur

@M-Janssen

Hallo M. Jansen,

Kan het zijn, dat uw virusscanner of een ander programma www.magix.com blokkeert?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

M-Janssen schreef op 12.02.2021 om 10:13 uur

Hallo Rob, helaas...heb alles geprobeerd.

Fijne dag

mi-bo schreef op 12.02.2021 om 10:36 uur

@M-Janssen

Beste M-Janssen.

Misschien kunt U wel via

https://www.magix.com/nl/

bij MAGIX komen.

Wat betreft opstarten van MAGIX video Easy geen enkel probleem, is gewoon mee te werken.

en opgestart

En volgens schrijven van Bol op 06.02.2021 om 11.03 uur is MAGIX video Easy gewoon te koop.

https://www.magix.info/nl/forum/downloaden-fastcut--1255319/#ca1636517

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Bol schreef op 12.02.2021 om 11:04 uur

@M-Janssen

Hallo M. Jansen,

Helaas, kan ik u hiervandaan niet zeggen, wat er bij u aan de hand kan zijn.

Ook wil ik even reageren op de negatieve c.q. foutieve opmerking van @mi-bo. Het gaat bij u om Magix Video Easy en niet over Magix Fastcut?

Volgens mij kan men Magix Fascut ook niet meer via het internet van Magix als trialversie downloaden en / of kopen. Wel heb ik een mogelijkheid gevonden om Magix Fascut te downloaden vanaf: Magix.net

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

M-Janssen schreef op 12.02.2021 om 11:49 uur

Bedankt Rob. Het gaat idd om Magic Video Easy. Ik heb ook Magic Video de luxe 2016. Die werkt wel maar ook daarvoor kan ik geen updates etc. ophalen omdat hun internetsite mij gewoon blokkeert.

En ik wil gewoon Video Easy kunnen gebruiken....

mi-bo schreef op 12.02.2021 om 12:08 uur

@M-Janssen

Beste M-Janssen.

Het klopt dat mijn antwoord niet correct was.

MAGIX Fast cut als voorbeeld gegeven ipv MAGIX Video Easy.

Dat er geen update meer is van MAGIX vdl 2016 is correct,maar U heeft meer mogelijkheden met MAGIX vdl 2016 dan MAGIX Video Easy(voorlopig niet meer te koop(nog wel bij Bol.com)

Wens U veel succes met het zoeken naar de voor U juiste keuze van het MAGIX product.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 12.02.2021 om 12:54 uur

@M-Janssen

Hallo M. Jansen,

Als ik het goed heb begrepen, is niet het programma Magix Video Easy zelf dat bij u het probleem veroorzaakt. Maar, dat u via uw laptop helemaal niet op de website van Magix kan komen, is mijn zienswijze correct? Als dat zo is neem dan eens via uw mobiletelefoon contact op met Magix Support of met uw Provider.

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 12.02.2021, 13:11, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-