Géén levering van de bestelde software.

EPM-Doves schreef op 29.04.2023 om 21:31 uur

Heb op 18 april 2023 Video de Luxe Pro besteld als software dus geen download versie, meteen per creditcard betaald maar geen bestelbevestiging en ook geen software ontvangen . Wordt niet gereageerd op mijn email. Vraag: Wanneer krijg ik softwasre thuis gestuurd ? Ben al jaren klant van Magix software

Reacties

Bol schreef op 29.04.2023 om 23:08 uur

@EPM-Doves

Hallo Doves,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Als het goed is, hebt u 18 april 2023 op uw emailadres een Opdrachtbevestigingsmail van uw bestelling Magix Video Deluxe terugontvangen met daarin de benodigde gegevens om het programma te kunnen installeren. Hebt u al in eens uw spam map gekeken? Misschien hebt u hier wat aan. Zie eens deze link: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Helaas kunnen wij via dit forum niet bij uw persoonlijke gegevens. U moet contact opnemen met Magix Support Duitsland. Stuur een mailtje naar infoservice@magix.net en vermeld hierin het bestelnummer dat eindigt op MXC. Dit bestelnummer kan u terugvinden op uw bankafschrift.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-