Reacties

adrvyp schreef op 05.12.2013 om 22:22 uur

Heb alles wat hier voorbij komt over installeren geprobeerd, maar nog steeds de video grabber  niet werkend kunnen krijgen.

wderidder schreef op 06.12.2013 om 11:04 uur

Wil u graag helpen maar dan moet u team viewer op de pc installeren en kan ik op afstand uw pc bedienen

mijn mail adres is 

Werk zelf ook met met red uw video's

bj-loots schreef op 13.12.2013 om 21:46 uur

Ik had precies het zelfde na ontvangst meteen geinstalleerd dan denk je het werk maar mooi niet. Ik snap ook niet waarom het niet meteen werkt.Maar nu werk het programma wel ,maar vraag mij niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen,. ben daar uren lang mee bezig geweest . Op zich is het ook mooi programma maar waarom moet je uren zoeken voordat je het voor elkaar heb. ik heb wel een  stuurprogramma moeten installeren toen deed het programma het.

Magix programma s zijn wel goed maar moeilijk te bereiken voor uitleg,ik vraag mij afof zij zelf wel dit forum lezen om mensen en klachten te beantwoorden.

Op hun website is alles zo makkelijk te installeren , dus mooi niet.

Magix doe hier wat aan..

 

adrvyp schreef op 14.12.2013 om 00:08 uur

Heb inmiddels contact gehad met Magix, na bekijken van de systeemcheck wordt een nieuwe USB videograbber opgestuurd. 

Hopen dat alles nu wel gaat werken. 

Laat het weten.

wderidder schreef op 15.12.2013 om 14:55 uur

Volgens mij hebben wij al contact gehad laten we nog maar eens contact nemen als de usb poort werkt moet het programma ook werken

wderidder schreef op 16.12.2013 om 15:24 uur

Heb inmiddels zelf red uw video's 6 geinstalleerd en kom tot de ondekking dat bij video afspelen precies verteld word hoe de aansluitingen moeten zijn doe het op die manier enhet zal werken ook het stuurprogramma word van zelf op de pc gezet

Als het nog niet werkt moet je maar bellen