Gesplitste objecten weer samenvoegen

sterredag schreef op 01.08.2021 om 22:19 uur

Ik zoek de optie om een object dat ik gesplitst hebt weer 1 object van te maken.

Dit omdat ik een effect wil toevoegen die alleen over het hele object kan, maar als ik 2 objecten selecteer (ook al zijn ze gekoppeld) dan wordt het effect 2 x ingevoegd ipv 1 x over de beide objecten. Ik wil er dus weer 1 object van maken, maar kan niet vinden hoe.

Ik gebruik video deluxe 17 premium

 

Reacties

mi-bo schreef op 01.08.2021 om 23:18 uur

@sterredag

Beste Sterredag.

Om een correct antwoord te krijgen, enkele vragen,,

Gaat het over MVDL 17 Prem of MVDL 2017 Prem.

Met welke Windows werkt U.

Werkt U in Storyboardmodus of in de tijdlijnmodus

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

sterredag schreef op 02.08.2021 om 11:40 uur

17 niet 2017

Win 10 home

Eh ik ken die modussen niet.

Ik denk tijdlijn?

Ik heb onderaan die lijn staan met mijn frames en dan een lijn met de muziek

En daaronder meer lijnen.

Ik selecteer een punt in een frame om te knippen.

Maar ze moeten weer aan elkaar.

mi-bo schreef op 02.08.2021 om 12:03 uur

@sterredag

Beste Sterredag,

Ik zelf heb MVDL 17 Prem niet onder Windows 10 staan, maar wel onder Windows 7 vandaar de vraag.

Als U een project splitst dan kan het toch naar beneden worden gesleept op een tijdlijn lager.

Dan wat op de bovenste lijn staat bewerken, en zorgen dat wat op de lijn eronder staat aansluit als het wordt afgespeeld. dan loopt het ook synchroon verder.

Sc6

Blijf gezond M.vr.gr

Michael

sterredag schreef op 02.08.2021 om 12:16 uur

Dat klopt, maar dat is niet wat nodig is.

Er moet een effect op en dat effect wordt over het hele object gezet. Als dat object gesplitst is in 2 objecten wordt dat effect op beide objecten apart gezet. Om het effect dus over het hele stuk te laten lopen is het nodig dat die 2 objecten weer 1 object worden. Dus eigenlijk moet ik het splitsen ongedaan maken zonder de ongedaan maak functie, omdat het langer geleden is gedaan en ik dan alle acties van daarna ook ongedaan moet maken.

Volgens mij maakt het voor de functies in MVDL17prem niet uit of je in windows 10 of windows 7 werkt.
Ik zoek alleen maar de optie om van 2 objecten 1 object te maken weer (die dus eerder vanuit 1 object naar 2 gesplitst zijn) de koppelfunctie (met dat kettinkje) werkt niet, want dan blijft het effect het als 2 objecten zien en loopt het niet als 1 effect over die 2 objecten heen.

Hier zie je de 2 objecten die gesplitst zijn, het effect wordt dus apart erin gezet, dat zie je op de lijn tussen de 2 objecten, het effect loopt niet door, maar begint opnieuw.
Ik kan dit effect niet verslepen. Het effect wat ik gebruik is boven geselecteerd.

mi-bo schreef op 02.08.2021 om 12:26 uur

@sterredag

Sterredag,

is dit geen optie hier alles aan elkaar, door op T te toetsen wordt er een splitsing gemaakt.

en dan kan links worden bewerkt en rechts blijf zoals het is.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 02.08.2021 om 13:08 uur

@sterredag

Hallo Sterredag,

....Ik zoek de optie om een object dat ik gesplitst hebt weer 1 object van te maken.....

Dit is zeer eenvoudig te realiseren. U hebt u object in twee stukken gesplitst. Verwijder het tweede gedeelte van het object. Zet de muiscursor op het einde van het eerste object en trek deze geheel uit tot het niet meer verder kan. Als het goed is, zijn uw twee objecten weer één object geworden.

Succes, Rob

 

Laatst gewijzigd door Bol op 02.08.2021, 13:12, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sterredag schreef op 02.08.2021 om 14:25 uur

@sterredag

Sterredag,

is dit geen optie hier alles aan elkaar, door op T te toetsen wordt er een splitsing gemaakt.

en dan kan links worden bewerkt en rechts blijf zoals het is.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Nee want ik moet beiden kanten als 1 object het effect aan toevoegen. Ik wil dat ene effect als 1 effect op beide objecten.

sterredag schreef op 02.08.2021 om 14:26 uur

@sterredag

Hallo Sterredag,

....Ik zoek de optie om een object dat ik gesplitst hebt weer 1 object van te maken.....

Dit is zeer eenvoudig te realiseren. U hebt u object in twee stukken gesplitst. Verwijder het tweede gedeelte van het object. Zet de muiscursor op het einde van het eerste object en trek deze geheel uit tot het niet meer verder kan. Als het goed is, zijn uw twee objecten weer één object geworden.

Succes, Rob

 

Ah kijk!!! Ja! Dat is wat ik wou en ja dit werkt! Ik wist niet dat op de achtergrond de doorloop van de video bewaart bleeft. Super thx!!

Bol schreef op 02.08.2021 om 14:47 uur

@sterredag

Hallo Sterredag,

Bedankt 👍voor uw terugkoppeling. Ik wens u heel veel succes, maar vooral veel plezier met het samenstellen van uw film.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-