geluidsproblemen na installatie Music Maker 2024 premium

dadilon schreef op 21.11.2023 om 17:51 uur

Geachte,

werk met win10

Na de instal. van boven vernoemd programma krijg bij de weergaven van geluid een storende jingle op de achtergrond.

Het is sterker dan de muziek. al mijn instellingen van geluid werken correct.

Ik heb ook al de installatie verwijderd en terug gedownload maar geen succes.

kan iemand mij helpen.

 

Reacties

Bol schreef op 21.11.2023 om 18:10 uur

@dadilon

Hallo Leon,

...Na de installatie van MMM2024 krijg ik bij de weergaven van geluid een storende jingle op de achtergrond.....

Waardoor bij u dit probleem zich voordoet, dat kan ik hiervan niet zeggen. Maar probeer uw probleem een op te lossen door het programma te herstellen.

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 21.11.2023, 18:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 22.11.2023 om 11:47 uur

Rob heb het opgelost lag niet aan het programma maar aan een externe harde schijf.

Dank voor je antwoord heb toch iets bijgeleerd;van jou bericht.

Bol schreef op 22.11.2023 om 11:53 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Het doet mij deugd om te vernemen dat uw probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-