geluidsniveau

bennyenmicheline schreef op 12.08.2013 om 13:33 uur

Hallo,

Werk met Magix 17 Premium en zoek een oplossing om mijn toegevoegde muziek meestal van cd of mp 3 speler op hetzelfde niveau te krijgen, als je de film afspeelt valt dit soms op het verschil de ene wat zachter als de andere vooral van oudere cd,s alhoewel ik ze in de tijdlijn op dezelfde hoogte zet Kan ik het geluidsniveau ergens voor mijn ganse film instellen?

Mich

Reacties

mi-bo schreef op 12.08.2013 om 13:58 uur

Beste,
zet een koptelefoon op en luiste naar Uw muziek en spraak, zet dan de geluidmixer aan, rechts van de grijze balk. zet spoor van geluid van Uw opgenomen beelden aan, en van toegevoegde muziek.
speel het geheel af en waar het muziek moet dempen schuif de regelaar naar beneden, en als het bestaande geluid harder moet dan de schuif regelaar van toegevoegde geluid naar beneden halen.
( een beetje experimenteren en Uw hobby is goud waard)
succes met het mooie MAGIX product.

emilelucienne schreef op 12.08.2013 om 15:04 uur

Inderdaad zoals mi-bo vermeldt is dat zeker een oplossing. Met de regelaar is het perfect mogelijk.

Een andere manier is het de ingevoerde muziek aan te klikken met de linkermuisknop.. dan met de rechtermuisknop een nieuw tabblad  openen en dan linkermuisknop klikken op normaliseren.

Dat geeft als resultaat dat ALLE aangeklikte liedjes op hetzelfde volume-niveau worden afgespeeld

Gaat sneller en geeft mij voldoening

Succes

emilelucienne schreef op 12.08.2013 om 15:06 uur

PS : gaat niet op voor de opgenomen klank van uw videorecorder..

Voormalige gebruiker schreef op 12.08.2013 om 19:50 uur

Beste,

Wat Emilelucienne en Mi-Bo  beschrijft kan ik mij in vinden.

Ik wil daar nog iets aantoevoegen:

Alle toegevoegde muziek aan een film kan het geluid op een gelijke volume-niveau gezet worden door alle muziek die zijn toegevoegd te selecteren. Druk dan op de sneltoets ALT-N en alle muziekstukken worden op een gelijke geluidsnivea gezet.

Succes met dit veelzijdige programma video deluxe

Rob