Geluidseffecten HAG-Menten schreef op 18.11.2021 om 10:49 uur Ik ben plotseling de geluidseffecten kwijt?? Misschien per ongeluk iets teveel verwijderd. Kan ik gewoon de installatie-schijf nog eens gebruiken/ (Installeren) Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 18.11.2021 om 11:19 uur @HAG-Menten Beste Hein. Ja, met herstel dvd is dit mogelijk. Maar ook via, bestand,instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde Sc6 Blijf gezond M.vr.gr Michael (1ste Dutch Forum Moderator sinds 2008) Bol schreef op 18.11.2021 om 11:50 uur @HAG-Menten Hallo Hein, Ik raad u ten sterkste af om de herstel DVD te gebruiken, omdat erbij u waarschijnlijk een hogere Photostory versie op uw PC staat / is geïnstalleerd. Als u deze geluidseffecten bedoeld, ga dan naar: Hulp / Mijn store-inhoud downloaden. Succes, RobForum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005 Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties HAG-Menten schreef op 18.11.2021 om 12:50 uur Ik heb de instellingen teruggezet naar standaard waarde en het werkt weer perfect. Dankjewel! Met vriendelijke groeten, Hein Bol schreef op 18.11.2021 om 12:56 uur @HAG-Menten Hallo Hein, Het doet mij deugd om te lezen, nadat u de instellingen op de standaardwaarde hebt teuggezet, uw probleem is opgelost. Succes met samenstellen van uw slideshows. Met vriendelijke groet, Rob mi-bo schreef op 18.11.2021 om 17:20 uur @HAG-Menten Beste Hein, Een postitief bericht te lezen dat door e instellingen teruggezet naar standaard waarde en het werkt weer perfect Veel montage plezier met het mooie MFS product Sc6 Blijf gezond M.vr.gr Michael 1