Geluid van takes wordt niet compleet geladen in MEP17

cvanperlo schreef op 29.08.2016 om 08:02 uur

MEP17 - Windows7 Home

Een flink deel van de takes die ik laad in MEP17 mist het laatste ongeveer 1/3 deel van het geluid.

Dat ligt niet aan de opnamen: die zijn compleet met geluid.

Heeft iemand dit ervaren en opgelost?

Vreemd genoeg mist  "Op welk product heeft uw vraag betrekking?" Movie edit pro!!

Dus ik wist geen keus te maken.

MVG CvP

Reacties

mi-bo schreef op 29.08.2016 om 10:43 uur

Hallo CvP, 

wat is MEP 17

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 29.08.2016 om 13:47 uur

Hallo CvP,

Movie edit pro 17 is volgens mij een Engelse uitgave. zie: http://downloads.tomsguide.com/MAGIX-Movie-Edit-Pro,0301-33974.html

Is dit een legale versie??

Groet,

Rob

 

cvanperlo schreef op 29.08.2016 om 14:52 uur

Hello Mod,

Ik dacht dat MEP (Movie Edit Pro (17)) van Magix zó bekend was dat het voor iedereen klaar was wat de afkoring betekent! Maar nu weet je ut.

RobVroe1,

MEP is van origine een Duits product, zover ik weet.

En ja! Het is een legale versie!! D.w.z ik heb MEP 14 gekocht (en dus betaald) en daar had ik zoveel problemen mee, dat ik, na gereclameerd te hebben, Magix me gratis MEP 17 hebben toegestuurd. Hulde voor Magix!

Overigens moest ik wel de codexen betalen.

CvP

Voormalige gebruiker schreef op 29.08.2016 om 15:02 uur

Hallo CvP,

Ik weet dat Magix een Duitse onderneming is. Echter Movie Edit Pro 17 uit 2010 is voor de Engelse markt gemaakt. In Nederland is dit Video deluxe 17.  U kunt u vraag beter stellen op het Engelse Forum. De afkorting voor de voor Video delux 17 is VDL 17. Omdat u zich sinds 28-08-2016 op dit forum heeft aangemeld en dat Movie Edit Pro 17 uit 2010 is, kreeg ik het gevoel dat het hier om een illegale versie zou kunnen gaan.

U kunt uw vraag ook stellen aan Magix Support. Maar dit zou tegen betaling zijn, omdat dit programma niet meer door Magix wordt ondersteund.

Groet,

Rob