geluid opnemen van video's op internet Rienk-Kamer schreef op 27.05.2020 om 20:17 uur Ik werk met Samplitude Music Studio versie 25.0.0.32. Ik wil graag, voor persoonlijk gebruik, audio opnemen van video's op internet, bijvoorbeeld YouTube. Er zijn verschillende andere programma's, maar ik vraag me af hoe ik dat in Magix kan doen. Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 27.05.2020 om 20:33 uur @Rienk-Kamer Beste Rienk, Welkom op MAGIX Multimedia Forum. Daar ik helemaal niet met YT heb,kan ik U ook geen goed advies geven. Maar er zullen ongetwijfeld forum lezers zijn die U wel een goed advies kunnen geven. Met vriendelijke groet, Michael (Moderator ). Rienk-Kamer schreef op 27.05.2020 om 20:56 uur @Rienk-Kamer Beste Rienk, Welkom op MAGIX Multimedia Forum. Daar ik helemaal niet met YT heb,kan ik U ook geen goed advies geven. Maar er zullen ongetwijfeld forum lezers zijn die U wel een goed advies kunnen geven. Met vriendelijke groet, Michael (Moderator ). gaat niet zozeer om YT, het gaat om geluid (kan ook live radio zijn, of een cd die niet wil importeren ofzo) Bol schreef op 28.05.2020 om 14:54 uur Hallo Rienk, Welkom op het forum voor en door MAGIX gebruikers. Misschien is dit voor u de oplossing. Zie : https://www.magix.info/nl/tutorials/beeldschermopname-maken-met-geluid-vanaf-het-internet-in-video-deluxe--1186771/#ca1468725 Succes, Rob Rienk-Kamer schreef op 29.05.2020 om 11:44 uur dank, het is opgelost nadat ik de drivers van de geluidschip had gedownload. Toen verscheen de stereo-mix bij de geluidsapparaten. Bol schreef op 29.05.2020 om 12:07 uur Hallo Rienk, Fijn om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Succes 👍👍👍 Rob 1