U schrijft: "Voor Magix Video easy Red uw Video's zijn geen actualiseringen beschikbaar versie 5.0.3.113". Dit klopt helemaal. Er worden voor dit (oude) programma geen updates meer uitgebracht.
U schrijft: "geluid ontbreekt bij opname". Kan het zijn, dat uw audioaansluiting niet goed is aangesloten?
Kunt u wel een MP4 bestand afspelen op de tijdlijn van Magix Video Easy HD5? Als u het MP4 bestand wel kunt afspelen, dan zal u het echt moet zoeken in de audioaansluiting
Dank voor de vele reacties, Volgens Magix word er voor de versie 2015 nog een update gedaan en alles wat ouder is niet. Ja, ik heb meerdere malen opnieuw geinstaleerd., instellingengeluid gecontroleerd,werk met Windows 10 home,en Video easy Red uw video's! Versie 8.026.01.2016.Werkte perfect tot windows 10 Update Ben er wel een beetje klaar mee. Zie hier mijn aangeschafte Magix producten.
U citeert "Ja, ik heb meerdere malen opnieuw geinstaleerd., instellingengeluid gecontroleerd,werk met Windows 10 home,en Video easy Red uw video's! Versie 8.026.01.2016.Werkte perfect tot windows 10 Update "
Is dit dan geen Windows probleem, en geen MAGIX probleem.
Even terug naar uw probleem: "geluid ontbreekt bij opname met Magix Video easy Red uw Video's versie 5.0.3.113". U hebt Windows 7 geüpdatet naar Windows 10. Het kan zijn dat u nu niet meer de juiste drivers voor de USB Videoconverter gebruikt.