Reacties

Bol schreef op 28.03.2021 om 22:57 uur

@Nico-vanderLelij

Hallo Nico,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Welke Video deluxe 20xx versie hebt u op uw PC / Laptop geïnstalleerd staan.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Nico-vanderLelij schreef op 28.03.2021 om 23:09 uur

Hallo Rob, Magix Video Deluxe 13.0.5.5 (UDC2)

Bol schreef op 28.03.2021 om 23:46 uur

@Nico-vanderLelij

Hallo Nico,

Voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen, hebt u VDL 2014 premium versie 13.0.5.5. Vraagje, hebt u toevallig VDL 2014 onlangs opnieuw geïnstalleerd? Als dat zo ik, dan is uw probleem waarschijnlijk ontstaan, nadat Magix eind oktober 2020 met de laatste updates de volgende wijzigingen aangebracht hebt.

  • Verwijderd: "Uitgebreid audiopakket"
  • Verwijdert AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10)
  • Verwijderd: Importeren/exporteren van bestanden via "MAGIX Intermediate codec"

Hierdoor kan het zijn, dat u de MPEG codex mist om uw VOB bestanden met audio op de tijdlijn van VDL 2014 af te spelen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Nico-vanderLelij schreef op 29.03.2021 om 12:29 uur

Hallo Rob,

 

Ik heb VDL 2014nieuw onlangs opnieuw geinstalleerd. Heeft upgraden van VDL wellicht zin ?

 

Bol schreef op 29.03.2021 om 13:13 uur

Hallo Nico,

Of het zinvol is om uw VDL 2014 premium te upgrade naar VDL 2021, dat is een persoonlijk keuze. In VDL 2021 zal uw VOB bestanden wel afspelen met audio.

Ik heb voor u twee mogelijkheden om de VOB-bestanden met audio op de tijdlijn van VDL 2014:

  • Uw VOB bestanden te converteren met bv. Handbrake, te downloaden vanaf: [klik hier]
  • Stuur mij via een persoonlijk bericht een e-mailadres, zodat ik u de ontbrekende bestanden kan toe mail.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Nico-vanderLelij schreef op 29.03.2021 om 13:23 uur

Hallo Rob,

 

Ik heb Handbreak gedownload om de bestanden te converteren. Wat houdt de 2e optie precies in. Welke ontbrekende bestanden. Wat zou ik daar mee moeten doen. Mijn emailadres is xxxxxj@gmail.com. Alvast reuze bedankt voor je support