Ik wil een vob file editen in Video Delux. Als ik de vob file afspeel in VLC media player is er wel geluid. Na het importeren in video Delux ontbreekt het geluid.. Iemand een suggestie ghoe ditkomt ?
Voor zover ik het hiervandaan kan beoordelen, hebt u VDL 2014 premium versie 13.0.5.5. Vraagje, hebt u toevallig VDL 2014 onlangs opnieuw geïnstalleerd? Als dat zo ik, dan is uw probleem waarschijnlijk ontstaan, nadat Magix eind oktober 2020 met de laatste updates de volgende wijzigingen aangebracht hebt.
Verwijderd: "Uitgebreid audiopakket"
Verwijdert AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10)
Verwijderd: Importeren/exporteren van bestanden via "MAGIX Intermediate codec"
Hierdoor kan het zijn, dat u de MPEG codex mist om uw VOB bestanden met audio op de tijdlijn van VDL 2014 af te spelen.
Of het zinvol is om uw VDL 2014 premium te upgrade naar VDL 2021, dat is een persoonlijk keuze. In VDL 2021 zal uw VOB bestanden wel afspelen met audio.
Ik heb voor u twee mogelijkheden om de VOB-bestanden met audio op de tijdlijn van VDL 2014:
Uw VOB bestanden te converteren met bv. Handbrake, te downloaden vanaf: [klik hier]
Stuur mij via een persoonlijk bericht een e-mailadres, zodat ik u de ontbrekende bestanden kan toe mail.
Ik heb Handbreak gedownload om de bestanden te converteren. Wat houdt de 2e optie precies in. Welke ontbrekende bestanden. Wat zou ik daar mee moeten doen. Mijn emailadres is xxxxxj@gmail.com. Alvast reuze bedankt voor je support