Reacties

mi-bo schreef op 01.12.2019 om 16:29 uur

@luc-luypaerts

Beste Luc,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Het antwoord is Ja,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 01.12.2019 om 16:55 uur

Hallo Luc,

Dit doet u zou:

  1. klik met de rechtermuisknop op een track
  2. klik op geluidseffecten / achteruit (sneltoetsen Ctrl+Shift+R)

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

luc-luypaerts schreef op 02.12.2019 om 10:42 uur

Heb het zo gedaan en het werkt

Enkel heb ik nu geen grafiek meer is dit altijd zo?

Thanks

.

mi-bo schreef op 02.12.2019 om 11:43 uur

@luc-luypaerts

Beste Luc,

dit is niet normaal , de eerste speel ik achteruit en de 2e vooruit.

alle 2 de zelfde melodie.

Waarom dat dit bij U niet zo is kan ik van hieruit U niet vertellen, heeft U een Free versie of geregistreerd. Vandaag ook een download update van 21 Mb.

Wijzigingen in patch 28.0.2.45 t.o.v. 28.0.2.44

 Bugfix: bug bij het downloaden en installeren van soundpools en soundpool-collecties opgelost
Bugfix: het laden van projecten met lussen in MXCOGG-indeling is herzien en verbeterd
Bugfix: fouten bij het opnieuw importeren van soundpools zijn 

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 02.12.2019 om 15:27 uur

Hallo Luc,

Als u twee gelijke audio opnames op één track (tijdlijn) plaatst, dan kunt u de ene in reverse (achteruit) laten spelen en de andere vooruit (normaal) laten spelen. Dus voor zover ik het kan beoordelen werkt dat correct bij u.

Uw vraagstelling is: "Ik zie geen grafiek (golfvorm)". Dat zou best eens kunnen komen omdat ook de golfvorm omgekeerd wordt weergegeven. Probeer eens de tijdselectie te vergroten / verkleinen, zodat de golfvorm wel wordt weergegeven.

Succes,

Rob

Aanvulling: 02-12-2019 om 18:17uur

Met onderstaande afbeelding wil ik aangeven dat het einde bij reverse (achteruit) het begin wordt. De Golfvorm wordt ook omgezet.

Laatst gewijzigd door Bol op 02.12.2019, 18:16, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-