Hallo, gisteren Magix red uw videa geinstalleerd, film overgenomen, geen probleem maar ik heb geen geluid bij mijn film, muziek afspelen geen probleem maar de geluiden van de originele video hoor ik niet.
Hey, Michael, ik denk wel dat ik alles aangesloten heb zoals in de link beschreven, ik heb ook een film kunnen overzetten maar als ik naar de filmbewerking ga, hoor ik het geluid dat origineel mee opgenomen is, niet. Dus nu kan ik ook niet horen of er slechte stukken inzitten met bvb veel windgeruis, om hier dan muziek te plaatsen.
Hallo, ik heb nog steeds geen geluid bij de overgezette video-opnames. Ik heb al vanalles geprobeerd, ik denk toch dat het de bedoeling is wanneer je de cassettes hebt overgezet dat je dan ook het originele geluid daar kan horen, zodanig dat je hier ook je aanpassingen kan doen of is het geluid iets dat je in dat sound cleaning lab moet bewerken ??? hier krijg ik echter de opname niet tevoorschijn, dus ???? iemand nog een idee???
het programma op de Pc gezet zoals hieronder omschreven, en werkt zonder problemen
Hoe installeer ik mijn MAGIX Red Uw Video 8 Premium programma.
Start het programma niet automatisch op dan via verkenner, het programma openen, en setup aanklikken.
Eerst MAGIX Video easy Red uw video’s! Premium installeren
Installatie wordt voorbereid. Onder in de taakbalk wordt een icoon geplaatst die moet worden aangeklikt voor goedkeuring.
Welkom scherm start op. Lees dit aandachtig, en ga naar volgende, licentie voorwaarden lezen en een vinkje zetten, voor ik ga akkoord met licentie voorwaarden.
Hier kan aangegeven worden, standaard of aangepast installeren.
Standaard installeren wordt het automatisch op de C schijf gezet, aangepast wordt het op een door u aangegeven schijf geïnstalleerd, behalve de drivers voor Windows, die worden automatisch in de C schijf gezet ( hier staan alle WIndows drivers ).
Dan aanvinken als dat gewenst word snelkoppeling plaatsen op bureaublad.
Simpliclean is een eigen optie ( wel of niet installeren ).
Nu word het programma geïnstalleerd, tijdens het installeren ziet u de MAGIX icoon op het bureaublad komen.
Is het product geïnstalleerd kan het direct worden opgestart, Welkom scherm gaat open, hier kan registratienummer worden ingevoerd P2 of P3 streepjes hoeven niet worden ingevuld, en het e-mail adres die gebruikt moet gaan worden voor MAGIX. Staan bij alle schermen een groene goedkeuring dan kan het product direct worden geregistreerd.
Na het opstarten van het programma is het belangrijk om naar hulp te gaan, online actualiseren, hier wordt door het programma gekeken of er nog download up dates zijn.
Daarna MAGIX Video Sound Cleaning Lab 20 installeren, met de zelfde optie als hierboven is omschreven.
USB video converter kan geïnstalleerd worden ( evt. via rechts klikken op installatie programma en optie addon, hier staan de drivers voor de usb converter). Programma afsluiten en opstarten en het product is klaar voor gebruik.
alvast bedankt voor je reactie...het probleem is echter gevonden...ik maakte connectie via S-kabel van de camera naar de omvormer maar blijkbaar geeft deze geen geluid door, dus heb ik een aparte geluidskabel aangebracht en nu werkt het dus wel...via composiet via de video-recorder werkte het ook dus het was louter een probleem van geluid-verbinding...in ieder geval misschien iets om te onthouden als nog eens iemand dezelfde vraag stelt..