Reacties

Bol schreef op 13.03.2021 om 16:18 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Doe het volgende:

  • start VDL op
  • Ga naar: Hulp / Programma deactiveren
  • start VDL weer op en activeer het met het laatst verkregen P3-nummer; in uw geval P3-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx-92868.
  • Ga naar: Hulp / online actualiseren om de laatste update te installeren, als dit nog niet is gedaan, van versie 20.0.1.73 naar versie 20.0.1.80

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.03.2021, 16:23, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ann-rosier schreef op 13.03.2021 om 17:00 uur

Bedankt voor het verwijderen van de serienummers en de snelle reactie.

Ik heb de handelingen uitgevoerd. De update is gedaan. Wel krijg ik nog de melding . Als ik op OK klik dan krijg ik weer een scherm maar daar kan ik niets mee. De hokjes voor de geïnstalleerde onderdelen kan ik niet aanklikken. Is dit normaal?

Bol schreef op 13.03.2021 om 17:22 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Om het probleem van het terugkerende installationmanager menu op te lossen klik hier.

Succes, Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ann-rosier schreef op 13.03.2021 om 17:35 uur

Dank je wel Rob. Ook dit is gelukt en weer zo'n snelle reactie.

Bol schreef op 13.03.2021 om 18:02 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Het doet mijn deugd om te vernemen, dat uw problemen hiermee zijn opgelost. Ik wens u heel veel plezier met het samenstellen van uw (film)projecten.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-