Wat een frustratie. Ik krijg geen videobeeld op mijn computer. Software is netjes geïnstalleerd, maar de driver voor de ´USB videowandler´ lijkt uiterst onstabiel. Heb de nieuwste driver-versie van uw site gedownload, omdat de meegeleverde driver (op de schijf) niet werkte. Daardoor kreeg ik in eerste instantie wel beeld en geluid, en heb ik een kleine dag video´s opgenomen. Daarna viel het beeld weg. Heb meerdere malen opnieuw de driver verwijderd / gedownload en geinstalleerd. Heb ook de software opnieuw geinstalleerd, maar het is mij niet gelukt om beeld terug te krijgen.
Als ik in het opnamescherm onder geavanceerde instelling kijk onder de opties Hardware & Stuurprogramma´s en de optie Videonorm, valt mij op dat de software op eigen houtje de videostandaard bepaalt. Ondanks mijn verwoede pogingen om dit op PAL_B te zetten , zet het programma automatisch de videostandaard terug naar SECAM. Deze eigenwijsheid vh programma geldt ook voor het keuze vd videoingang. Standaard wordt deze op S-video gezet, terwijl ik toch voor Composite heb gekozen. Ik heb de aanwijzingen op uw site allemaal uitgevoerd (Audiobron is Lijn (USB...), vinkje bij opnamekwaliteit voor oudere computers optimaliseren staat aan) Desondanks krijg ik alleen geluid en geen beeld meer. Om hopeloos van te worden. Dit kost me veel teveel tijd!
De frustratie wordt verder nog verhoogd door de niet werkende klantenservice. Bellen kan niet en bij het indienen van een supportvraag (althans het proberen) krijg ik de melding dat mijn product te oud is voor een supportvraag. Dit ondanks de registratie van het serienr van mijn recente aankoop (vorige week)
Graag uw advies om dit probleem op te lossen!
Bvd
Jeroen