Deze week kreeg Photostory 2019 een update naar versie 19.0.1.18 Sindsdien kan ik geen video's (en ook geen DVD's) meer maken Dat wil zeggen: Er wordt wel een outputbestand in MP4 gemaakt, er is dan wel geluid, edoch geen beeld Help!
Heeft U na het installeren van de update MF S 2020, via hulp gratis programma (ong8 Gb)ook weer gedownload en uitgepakt, dat moet wel weer gedaan worden.
Heeft U na het installeren van de update MF S 2020, via hulp gratis programma (ong8 Gb)ook weer gedownload en uitgepakt, dat moet wel weer gedaan worden.
Ook MTM magix eigen reisroute animatie
Met vriendelijke groet.
Michael
Wijziging aangebracht i.v.m.meer info
Beste Michael
Ik begrijp dit niet. Ik heb een update gedaan in Photostory 2019. Geen upgrade naar 2020.
Bedoel je dat ik nu de oorspronkelijke download van 2019 nogmaals moet installeren?
Dan ben ik toch alle updates sinds de aanschaf weer kwijt?
U schrijft dat U een update heeft gekregen versie 19.0.1.18.( oude versie is namelijk 18.1.3.65 )
Dan heeft U de nieuwe versie van MFS 2020, na het installeren heeft U zich weer geregistreerd, daarna is het belangrijk om via hulp gratis download weer opnieuw ( ong 8 Gb ) te installeren.
U schrijft dat U een update heeft gekregen versie 19.0.1.18.( oude versie is namelijk 18.1.3.65 )
Dan heeft U de nieuwe versie van MFS 2020, na het installeren heeft U zich weer geregistreerd, daarna is het belangrijk om via hulp gratis download weer opnieuw ( ong 8 Gb ) te installeren.
Ik heb inderdaad deze update ontvangen en geïnstalleerd en weer geregistreerd. Echter je opmerking over "daarna is het belangrijk om via hulp gratis download weer opnieuw ( ong 8 Gb ) te installeren" begrijp ik niet. Op de website kan ik niks vinden en de opdracht "online actualiseren geeft als reactie "er werden geen updates gevonden". Nogmaals: Als ik een video uitvoer maak, is daarin alleen geluid, het beeld blijft zwart.
Wat er nu exact bij u hand is, kan ik u hier vandaan niet zeggen. In zo'n geval raad ik een gebruiker aan om Photostory 2019 te deinstalleren en Photostory 2020 te installeren.
Een vraag, als U naar hulp gaat,en gratis download open,
welke datum staat daar .
Met vriendelijke groet.
Michael
Wijziging aangebracht i.v.m. meer info toevoeging PNG
Als ik klik op gratis downloads zie ik daar geen overzicht, zoals in jouw plaatje. Ik krijg een melding "De door u gekochte Store-inhoud wordt nu gedownload...enz". Er gebeurt echter niets. Ik zie dat MFS nu in versie 2020 staat. Ik kan ook net als altijd een show samenstellen. Alle presets en sjablonen zijn ook aanwezig en doen het.
Een vraag, als U naar hulp gaat,en gratis download open,
welke datum staat daar .
Met vriendelijke groet.
Michael
Wijziging aangebracht i.v.m. meer info toevoeging PNG
Als ik klik op gratis downloads zie ik daar geen overzicht, zoals in jouw plaatje. Ik krijg een melding "De door u gekochte Store-inhoud wordt nu gedownload...enz". Er gebeurt echter niets. Ik zie dat MFS nu in versie 2020 staat. Ik kan ook net als altijd een show samenstellen. Alle presets en sjablonen zijn ook aanwezig en doen het.
Verwijderd / verplaatst eens Photostory.ini bestand, dit bestand kan corrupt zijn. Bij het opstarten wordt deze weer automatisch aangemaakt.
Succes,
Rob
PS. Voor zover ik het kan beoordelen, zijn alle bestanden op 03-09-2019 op de juist manier geïnstalleerd en gedownload.
Beste Rob
Vernieuwen ini bestand heeft geen effect. Ik blijf een video overhouden waarin wel geluid, edoch het beeld blijft op zwart. Ik zie nu wel weer lijst met gratis downloads. Daarop geklit. we'll see
Het is spijtig te moeten lezen, dat door het verwijderen van het Photostory.ini bestand en het opnieuw opstarten van Photostory 2020 jouw probleem hiermee niet is opgelost. Dan blijft herinstallatie van Photostory altijd nog tot een van de mogelijkheden. Zie mijn antwoord dat ik schreef op 07.09.2019 om 13:14 uur. Neem hier wel de benodigde tijd voor.
Het is spijtig te moeten lezen, dat door het verwijderen van het Photostory.ini bestand en het opnieuw opstarten van Photostory 2020 jouw probleem hiermee niet is opgelost. Dan blijft herinstallatie van Photostory altijd nog tot een van de mogelijkheden. Zie mijn antwoord dat ik schreef op 07.09.2019 om 13:14 uur. Neem hier wel de benodigde tijd voor.
Succes,
Rob
Voorlopig heb ik even e.n workaround. Maak het project op de desktop. Daarna een veiligheidscontroles waarmee ik op een laptopje de rendering doe. De output dus. Deze week nog 2 projecten. Daarna zal ik MFS herinstalleren.
Geïnstalleerde versie was een upgrade van MPS 2019 naar versie MPS 2020. Hiermee een export maken (m.b.v. het tabblad Exporteren) lukt niet. In het output bestand met MP4 is wel audio, edoch geen video aanwezig. Beeld blijft zwart.
A Heb alles verwijderd met MicrosoftProgram_Install_and_Uninstall.meta.diagcab.
B Daarna opnieuw geïnstalleerd. Eerst mbv trial_photostorydeluxe2020_dlm.exe. Resultaat was geen video in de MP4 file
C Daar herhaald mbv Photostory_2020_Deluxe_DLV_INT_190821_09-49_19_0_1_16.exe en ook hiermee geen video in de MP4 file
D Daarna herhaald met de oorspronkelijke download van MPS 2019 Photostory_2019_Deluxe_DLV_nl-NL_180718_13-58_18_1_1_28.exe Gevolgd door update Photostory_Deluxe_Update_2019_18.1.1.49.exe Vervolgens de upgrade naar MPS 2020 uitgevoerd met als resultaat weer geen video in de MP4 file
Tenslotte opnieuw de oorspronkelijke installatie van MPS 2019 uitgevoerd met de update-correctie Applicatie niet verder gewijzigd en geen upgrade gedaan Resultaat is nu, dat ik wel weer video in de output MP4 file heb. Dus op alle manieren naar MPS 2020 gemigreerd met als resultaat geen video
De geïnstalleerde is dus nu Photostory Deluxe 2019 18.1.1.49 en geeft daarmee geen problemen
Het is zeer onbevredigend, dat dit manco niet is opgelost Ik kan dus geen gebruik maken van de gratis upgrade naar Magix Photostory Deluxe 2020 19.0.1.18
Mijn desktop PC kan kennelijk wel werken met MPS 2019 en niet meer met MPS 2020
Een heel vreemd verhaal, zeker omdat u geen problemen ondervindt met MPS 2019. Een vraagje, als u uw project op de tijdlijn afspeelt, hebt u dan wel beeld met audio? Als dat zo is en uw lopende updateservice is nog actief, geef ik u het advies dit te voorleggen aan Magix Support https://support2.magix.com/customer/index.php .