Reacties

mi-bo schreef op 06.09.2019 om 21:38 uur

@Henkski

Beste Henkski.

Heeft U na het installeren van de update MF S 2020, via hulp gratis programma (ong8 Gb)ook weer gedownload en uitgepakt, dat moet wel weer gedaan worden.

Ook MTM magix eigen reisroute animatie

Met vriendelijke groet.

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m.meer info

Henkski schreef op 06.09.2019 om 22:48 uur

Ik zie geen mogelijk om ergens het bestand MF S 2020 te vinden en te downloaden.

Henkski schreef op 06.09.2019 om 23:06 uur

@Henkski

Beste Henkski.

Heeft U na het installeren van de update MF S 2020, via hulp gratis programma (ong8 Gb)ook weer gedownload en uitgepakt, dat moet wel weer gedaan worden.

Ook MTM magix eigen reisroute animatie

Met vriendelijke groet.

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m.meer info

Beste Michael

Ik begrijp dit niet. Ik heb een update gedaan in Photostory 2019. Geen upgrade naar 2020.

Bedoel je dat ik nu de oorspronkelijke download van 2019 nogmaals moet installeren?

Dan ben ik toch alle updates sinds de aanschaf weer kwijt?

MvrgrHenk

mi-bo schreef op 06.09.2019 om 23:20 uur

@Henkski

Beste Henk,

U schrijft dat U een update heeft gekregen versie 19.0.1.18.( oude versie is namelijk 18.1.3.65 )

Dan heeft U de nieuwe versie van MFS 2020, na het installeren heeft U zich weer geregistreerd, daarna is het belangrijk om via hulp gratis download weer opnieuw ( ong 8 Gb ) te installeren.

U heeft dit doorlopen.

https://www.magix.info/nl/tutorials/29-07-2019-nieuws-voor-alle-mfs-2019-pakketten-met-upgrade-garantie--1228750/

En dan moeten alle problemen zijn opgelost

Met vriendelijke groet

Michael

Henkski schreef op 07.09.2019 om 11:16 uur

@Henkski

Beste Henk,

U schrijft dat U een update heeft gekregen versie 19.0.1.18.( oude versie is namelijk 18.1.3.65 )

Dan heeft U de nieuwe versie van MFS 2020, na het installeren heeft U zich weer geregistreerd, daarna is het belangrijk om via hulp gratis download weer opnieuw ( ong 8 Gb ) te installeren.

U heeft dit doorlopen.

https://www.magix.info/nl/tutorials/29-07-2019-nieuws-voor-alle-mfs-2019-pakketten-met-upgrade-garantie--1228750/

En dan moeten alle problemen zijn opgelost

Met vriendelijke groet

Michael

Beste Michael

Ik heb inderdaad deze update ontvangen en geïnstalleerd en weer geregistreerd. Echter je opmerking over "daarna is het belangrijk om via hulp gratis download weer opnieuw ( ong 8 Gb ) te installeren" begrijp ik niet. Op de website kan ik niks vinden en de opdracht "online actualiseren geeft als reactie "er werden geen updates gevonden". Nogmaals: Als ik een video uitvoer maak, is daarin alleen geluid, het beeld blijft zwart.

mi-bo schreef op 07.09.2019 om 12:18 uur

@Henkski

Beste Henk.

Een vraag, als U naar hulp gaat,en gratis download open,

welke datum staat daar .

Met vriendelijke groet.

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. meer info toevoeging PNG

Bol schreef op 07.09.2019 om 13:14 uur

Hallo Henk,

Wat er nu exact bij u hand is, kan ik u hier vandaan niet zeggen. In zo'n geval raad ik een gebruiker aan om Photostory 2019 te deinstalleren en Photostory 2020 te installeren.

1. ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht)
  2. klik op Mijn producten
  3. ga naar Photostory Deluxe
  4. download hier vandaan het installatieprogramma en noteer het serienummer.
  5. installeer hiermee Photostory 2020
  6. probeer het dan nog eens om een MP4 bestand te exporteren.
  7. daarna kunt u alle gratis programma downloaden en installeren via hulp / gratis download (incl. Magix Travel Maps)

Succes,

Rob

PS. Uw Photostory 2019 is nu vervangen voor Photostory 2020.

Laatst gewijzigd door Bol op 07.09.2019, 13:18, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Henkski schreef op 07.09.2019 om 14:06 uur

@Henkski

Beste Henk.

welke datum staat daar .

Met vriendelijke groet.

Michael

@Henkski

Beste Henk.

welke datum staat daar .

Met vriendelijke groet.

Michael

Als ik klik op gratis downloads zie ik daar geen overzicht, zoals in jouw plaatje. Ik krijg een melding "De door u gekochte Store-inhoud wordt nu gedownload...enz". Er gebeurt echter niets. Ik zie dat MFS nu in versie 2020 staat. Ik kan ook net als altijd een show samenstellen. Alle presets en sjablonen zijn ook aanwezig en doen het.

Bol schreef op 07.09.2019 om 14:13 uur

Hallo Henk, als je op "hulp / gratis download" klikt, moet u echt dit schermpje te zien krijgen. Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 07.09.2019 om 14:15 uur

@Henkski

Beste Henk,

Dank voor Uw Feedback.

Dit betekend dat alles werkt, en Uw probleem is opgelost.

Sc6

Michael.

Henkski schreef op 07.09.2019 om 14:26 uur

@Henkski

Beste Henk.

welke datum staat daar .

Met vriendelijke groet.

Michael

@Henkski

Beste Henk.

welke datum staat daar .

Met vriendelijke groet.

Michael

Als ik klik op gratis downloads zie ik daar geen overzicht, zoals in jouw plaatje. Ik krijg een melding "De door u gekochte Store-inhoud wordt nu gedownload...enz". Er gebeurt echter niets. Ik zie dat MFS nu in versie 2020 staat. Ik kan ook net als altijd een show samenstellen. Alle presets en sjablonen zijn ook aanwezig en doen het.

Henkski schreef op 07.09.2019 om 14:28 uur

@Henkski

Beste Henk,

Dank voor Uw Feedback.

Sc6

Michael.

@Henkski

Beste Henk,

Dank voor Uw Feedback.

Sc6

Michael.

Beste Michael. Het is nog niet opgelost. Er is geen video in de output, alleen geluid

Henkski schreef op 07.09.2019 om 14:32 uur

Hallo Henk, als je op "hulp / gratis download" klikt, moet u echt dit schermpje te zien krijgen. Groet, Rob

Dit is wat ik zie. Edoch de downloadmanager blijft leeg

mi-bo schreef op 07.09.2019 om 14:36 uur

@Henkski

Beste Henk.

Als U gratis download open zal U onderaan een commando moeten geven tot het installeren van ong 8 Gb.

er zal ook een vinkje moeten worden gezet bij de te installerende programma´s

Met de vraag opslaan via c:/installationmanager (dan staat dit op de C schijf als back-up) of zonder back-up

Als dat is gedaan Pc opstarten en wat is dan het resultaat.

Met vriendelijke groet.

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m. meer info

Bol schreef op 07.09.2019 om 14:45 uur

Hallo Henk,

Verwijderd / verplaatst eens Photostory.ini bestand, dit bestand kan corrupt zijn. Bij het opstarten wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.09.2019, 14:55, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

Henkski schreef op 07.09.2019 om 15:04 uur

Hallo Henk,

Verwijderd / verplaatst eens Photostory.ini bestand, dit bestand kan corrupt zijn. Bij het opstarten wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Succes,

Rob

PS. Voor zover ik het kan beoordelen, zijn alle bestanden op 03-09-2019 op de juist manier geïnstalleerd en gedownload.

Beste Rob

Vernieuwen ini bestand heeft geen effect. Ik blijf een video overhouden waarin wel geluid, edoch het beeld blijft op zwart. Ik zie nu wel weer lijst met gratis downloads. Daarop geklit. we'll see

Bol schreef op 08.09.2019 om 16:16 uur

Hallo Henk,

Het is spijtig te moeten lezen, dat door het verwijderen van het Photostory.ini bestand en het opnieuw opstarten van Photostory 2020 jouw probleem hiermee niet is opgelost. Dan blijft herinstallatie van Photostory altijd nog tot een van de mogelijkheden. Zie mijn antwoord dat ik schreef op 07.09.2019 om 13:14 uur. Neem hier wel de benodigde tijd voor.

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

Henkski schreef op 08.09.2019 om 20:45 uur

Hallo Henk,

Het is spijtig te moeten lezen, dat door het verwijderen van het Photostory.ini bestand en het opnieuw opstarten van Photostory 2020 jouw probleem hiermee niet is opgelost. Dan blijft herinstallatie van Photostory altijd nog tot een van de mogelijkheden. Zie mijn antwoord dat ik schreef op 07.09.2019 om 13:14 uur. Neem hier wel de benodigde tijd voor.

Succes,

Rob

Voorlopig heb ik even e.n workaround. Maak het project op de desktop. Daarna een veiligheidscontroles waarmee ik op een laptopje de rendering doe. De output dus. Deze week nog 2 projecten. Daarna zal ik MFS herinstalleren.

Henkski schreef op 13.09.2019 om 14:59 uur

Geïnstalleerde versie was een upgrade van MPS 2019 naar versie MPS 2020. Hiermee een export maken (m.b.v. het tabblad Exporteren) lukt niet. In het output bestand met MP4 is wel audio, edoch geen video aanwezig. Beeld blijft zwart.

A Heb alles verwijderd met MicrosoftProgram_Install_and_Uninstall.meta.diagcab.

B Daarna opnieuw geïnstalleerd. Eerst mbv trial_photostorydeluxe2020_dlm.exe. Resultaat was geen video in de MP4 file

C Daar herhaald mbv Photostory_2020_Deluxe_DLV_INT_190821_09-49_19_0_1_16.exe en ook hiermee geen video in de MP4 file

D Daarna herhaald met de oorspronkelijke download van MPS 2019 Photostory_2019_Deluxe_DLV_nl-NL_180718_13-58_18_1_1_28.exe
Gevolgd door  update Photostory_Deluxe_Update_2019_18.1.1.49.exe
Vervolgens de upgrade naar MPS 2020 uitgevoerd met als resultaat weer geen video in de MP4 file

Tenslotte opnieuw de oorspronkelijke installatie van MPS 2019 uitgevoerd met de update-correctie
Applicatie  niet verder gewijzigd en geen upgrade gedaan
Resultaat is nu, dat ik wel weer video in de output MP4 file heb.
Dus op alle manieren naar MPS 2020 gemigreerd met als resultaat geen video

De geïnstalleerde is dus nu Photostory Deluxe 2019 18.1.1.49 en geeft daarmee geen problemen

Het is zeer onbevredigend, dat dit manco niet is opgelost
Ik kan dus geen gebruik maken van de gratis upgrade naar Magix Photostory Deluxe 2020 19.0.1.18

Mijn desktop PC kan kennelijk wel werken met MPS 2019 en niet meer met MPS 2020

Bol schreef op 13.09.2019 om 16:37 uur

Hallo Henk,

Een heel vreemd verhaal, zeker omdat u geen problemen ondervindt met MPS 2019. Een vraagje, als u uw project op de tijdlijn afspeelt, hebt u dan wel beeld met audio? Als dat zo is en uw lopende updateservice is nog actief, geef ik u het advies dit te voorleggen aan Magix Support https://support2.magix.com/customer/index.php .

Groet,

Rob

PS. wat is uw PC configuratie?

PC -1-

PC -2-

Henkski schreef op 13.09.2019 om 19:35 uur

Dank voor je steun Bol.

inmiddels is het probleem bij Magix Support. Edoch vandaar blijft het ook bij opnieuw installeren. Althans tot nu toe.

Bol schreef op 14.09.2019 om 11:33 uur

Hallo Henk,

We vernemen wel van u, hoe MAGIX support uw probleem oplost.

Fijn weekend,

Rob

PC -1-

PC -2-