Geen verbinding tussen pc en videorecorder, an camera of dig camera

Ab-Richter schreef op 09.12.2021 om 15:08 uur

Voorheen kom ik mijn video's met analoge camera, recorder of digitale camera met video omzetter op pc zetten en bewerken.

Laatste keer gebruikt in 2020. Wil nu weer verder maar krijg geen verbinding met pc.

Red uw video's gekocht eind 2019

Ook al geprobeerd met nieuwe driver, maar kom daar ook niet verder mee.

Wie weet oplossing of is omzetter defect?

Reacties

mi-bo schreef op 09.12.2021 om 15:33 uur

@Ab-Richter

Beste Ab.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Het is mogelijk dat de usb omzetter defect is, U heeft 2 jaar garantie op de usb-omzetter.

Wordt de Usb-omzetter wel warm het zal een K00065 versie zijn.

Het is bijna eind 2021, neem contact op via infoservice@magix.net en leg U probleem voor, met aankoop bon of MXC nummer.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Ab-Richter schreef op 09.12.2021 om 15:38 uur

Beste Michael,

Dank voor je reactie.

USB omzetter wordt idd warm en is K00065 versie.

Ga het voorleggen aan service

mvg, Ab

 

Bol schreef op 09.12.2021 om 18:23 uur

@Ab-Richter

Hallo Ab,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Misschien is dit voor u de oplossing.

Zie:

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ab-Richter schreef op 09.12.2021 om 23:43 uur

Beste Rob,

Bedankt voor deze tip!

Ik heb inderdaad een paar maanden geleden een keer mijn camerafunctie uit gezet...... (even vergeten 😱)

Heb heb nu weer aan staan en alles werkt weer; super!

groet, Ab

Bol schreef op 09.12.2021 om 23:52 uur

@Ab-Richter

Hallo Ab,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u probleem is opgelost door de Apps (USB omzetter) weer toegang te verlenen tot uw camera. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het overzetten met uw video's.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-