GEEN SUPPORT MEER OP WEBDESIGN, ALLEEN TEGEN BETALING !?!??

hdijksterhuis schreef op 04.02.2014 om 14:16 uur

 

MAGIX IS EN BLIJFT GEWOON ONBEREIKBAAR VOOR VRAGEN, , IK STAP MET AL MIJN PRODUCTEN OVER NAAR ANDERE LEVERANCIER

Een kostenloze aanvraag voor dit product is niet mogelijk.
De Premium e-mailsupport is de eerste 365 dagen na registratie van het product kostenloos beschikbaar. Daarna dient u een toegangscode in onze Webshop te kopen.
Een toegangscode kost 12,99 Euro (29,99 Euro voor Pro-producten), en is goed voor één probleem-geval.


In het geval u geen toegangscode heeft, kunt u die in onze MAGIX shop kopen.

Gebruik als geregistreerde klant van MAGIX de onbegrensde gratis Web-Support via onze comfortabel vormgegeven FAQ en via de Hulp-Community www.magix.info.


 

Reacties

mi-bo schreef op 04.02.2014 om 15:57 uur

Beste hdijksterhuis,

 Uw mail gelezen, misschien dat wij als Freaken u verder kunnen helpen, daar is ten slotte het Forum voor.

gr

mi-bo

hdijksterhuis schreef op 04.02.2014 om 17:16 uur

het kopieren van de insluitcode lukt het niet meer WD6

De vraag heeft betrekking op Xtreme Web Designer


Vanuit youtube met het kopieren van de insluitcode lukt het niet meer om de html houder te plakken in website? Weet iemand warom niet meer want nu duurt het heel lang voordat hij iets plakt en dan is het een venster met de vermelding "Navigatie naar webpagina is geannuleerd" en mogelijke acties Geef adres opnieuw in.

Voorheen werkte het prima, ik zag dat er meer users zijn met dit probleem.

hdijksterhuis schreef op 19.02.2014 om 18:08 uur

hallo mi-bo,

 

ik heb de vraag nogmaals uitgezet over de insluitcode op meerdere fora maar niemand reageert zelfs Magix reageert niet, is er een workaround misschien??

 

gr hans