Het programma Red uw video's kon probleemloos geïnstalleerd worden (ik heb Windows 7 premium). Op de computer Magix Film op DVD 8 gestart. Daarna de cinchkabel aan de ene kant in de analoge camcorder (Sony CCD-TR501e), aan de andere kant de cinchkabel die bij het pakket zat aangesloten. Die cinchkabel in de USB-video-omzetter geplugd en die direct in de USB-aansluiting in computer gedaan. So far so good. De camcorder aangedaan en op 'player' gezet.
Wat een teleurstelling toen ik de melding kreeg: geen stuurprogramma voor dit apparaat gevonden. Waarom werkt het niet? RUV is toch juist ook voor video8 bedoeld? Voor analoge apparaten waarvoor geen drivers bestaan? Ik heb juist dit programma gekocht omdat er bij deze analoge camcorder geen software is (dat had je toen nog niet). De enige mogelijkheid om 'm ergens op aan te sluiten is via de cinchkabel.
Ik hoop dat hier een oplossing voor is, anders heb ik voor niets € 50 uitgegeven.
Als u mij antwoord geeft, wilt u dan dit e-mailadres gebruiken:
margrieta.van.dijk@gmail.com
Bedankt alvast!
Wat een teleurstelling toen ik de melding kreeg: geen stuurprogramma voor dit apparaat gevonden. Waarom werkt het niet? RUV is toch juist ook voor video8 bedoeld? Voor analoge apparaten waarvoor geen drivers bestaan? Ik heb juist dit programma gekocht omdat er bij deze analoge camcorder geen software is (dat had je toen nog niet). De enige mogelijkheid om 'm ergens op aan te sluiten is via de cinchkabel.
Ik hoop dat hier een oplossing voor is, anders heb ik voor niets € 50 uitgegeven.
Als u mij antwoord geeft, wilt u dan dit e-mailadres gebruiken:
margrieta.van.dijk@gmail.com
Bedankt alvast!