Geen stuurprogramma / opnameapparaat voor USB-video-omzetter gevonden

MvdJagt schreef op 28.05.2019 om 21:31 uur

Ik wil de USB-video-omzetter van RUV 2002-2008 gebruiken voor VHS-banden over te zetten naar harde schijf m.b.v.Magix Video deLuxe-17HD. Echter steeds komt de opmerking 'geen opnameapparaat gevonden' / geen stuurprogramma. Kan ik deze (zwarte) Magix USB-video-omzetter niet meer gebruiken in Windows 10?

 

Reacties

mi-bo schreef op 28.05.2019 om 22:06 uur

@MvdJagt

Beste MvdJagt.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Ja, helaas klopt Uw reactie.

Door de veranderingen van Bill Gates is het niet mogelijk voor MAGIX producten(Hardware) die goed onder Windows 7 werken,te gebruiken onder Windows 10.( geen driver update ).

Als MAGIX video Deluxe 17 Hd wel bij U onder Windows 10 werkt, is er een optie via magix.com-video-toebehoren een losse USB omvormer te kopen voor € 29, 99 inclusief Download Stuurprogramma( er is ook een totaal pakket RUV 9 voor €49.99 om Uw beelden te digitaliseren en werkt perfect onder Windows 10)

Sc6.

Michael

MvdJagt schreef op 28.05.2019 om 22:17 uur

Beste Michael,

Enorm bedankt. Ik ben hier al een volle week mee bezig, op zoek naar stuurprogramma, andere pc gebruiken, navraag op computerclub enz. enz. Ik kon het probleem niet oplossen. Erg fijn dat ik nu weet wat het probleem is. Nogmaals dank.

Gr. Anita

mi-bo schreef op 28.05.2019 om 22:26 uur

@MvdJagt

Beste Anita.

Dank voor Uw Feedback.

Helaas( jammer voor U ) is het zo,

Optie,

MAGIX RUV9 is een mooi programma, als dit bij MAGIX wordt besteld moet er € 4,99 porto kosten worden betaald. misschien even kijken of Bol.com het in de collectie heeft,zij rekenen geen verzendt kosten, en vandaag nog besteld is morgen in huis, bij MAGIX duurt het een paar dagen

Sc6

Michael