Geen origineel achtergrond geluid

peter-l9895 schreef op 10.07.2021 om 15:10 uur

Na het overzetten van een opgenomen video kan ik wel geluid en muziek toevoegen, maar het originele geluid (bijvoorbeeld een rijdende tram, wordt niet weergegeven. Ik gebruik Video Easy 6 en Windows 10. Verder gaat monteren en samenstellen van een videofilm prima, maar waarom ik geen achtergrondgeluid krijg, is onbekend. De parameter geeft overigens wel aan dat het originele geluid beschikbaar zou moeten zijn. Wie weet de oplossing?.

 

Reacties

mi-bo schreef op 10.07.2021 om 15:39 uur

@peter-l9895

Beste Peter.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als er Takes van zijn gemaakt,dit activeren en optie originele geluid terug zetten.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 11.07.2021 om 14:52 uur

@peter-l9895

Hallo Peter,

....kan ik wel geluid en muziek toevoegen, maar het originele geluid (bijvoorbeeld een rijdende tram, wordt niet weergegeven. Ik gebruik Video Easy 6 en Windows 10.....

Magix Video Easy 6.0 is geen audiofunctie aanwezig om het originele geluid na verwijdering terug te zetten zoals in Magix Video Deluxe.

Ik heb een opname gemaakt met automatische scènedetectie (takes) aangevinkt en overgebracht naar Magix Video Easy 6.0. Al mijn scènes (takes) hebben het originele geluid.

Mogelijkheid (1)

  • Neemt u tijdens het digitaliseren wel audio op? U kunt dit zelf controleren door een vinkje te zetten bij "Audiovoorbeeld"

Mogelijkheid (2)

  • Staat bij Object de audiolevel geheel of gedeeltelijk naar beneden geschoven?

Succes, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. toevoegingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 11.07.2021, 23:44, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 12.07.2021 om 11:44 uur

@peter-l9895

Beste Peter.

Uw oproep nog eens goed gelezen " Na het overzetten van een opgenomen video kan ik wel geluid en muziek toevoegen, maar het originele geluid (bijvoorbeeld een rijdende tram, wordt niet weergegeven."

Komen deze bestanden van de originele band, of is het al overgezet, als het Mpe2 van originele band is moet het geluid goed zijn, is het overgezet naar Mp4 zal de geluid level wat omhoog moeten worden gezet.

zie kleine promo

Hier is het geluidsverschil te horen tussen Mpeg2 originele beeld + geluid en geëxporteerde beeld + geluid Mp4 en ingeladen in MAGIX Video Easy 6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael