Reacties

mi-bo schreef op 29.12.2021 om 10:44 uur

@wybauw-deboeck

Beste Wybauw.

Is Uw Pc/laptop wel geschikt voor MFS2022.

Een optie:

Ga eens naar bestand, instellingen, instellingen terug zetten naar standaard waarde, daarna via help online actualiseren de laatste Patch downloaden.

De gegeven links met promo filmpjes hebben die ook niet geholpen.

Sc6

Blijf gezond, rustige jaarwisseling en een Covid-19 (omikron)vrij 2022 toegewenst

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 29.12.2021 om 11:37 uur

@wybauw-deboeck

Beste Wybauw.

Uw gedachten /gemak wat betreft muziek heb ik kunnen reproduceren, in MAGIX Foto Easy stopt de muziek waar ook de laatste foto eindigt, dit is niet in MFS 2022, hier zal U het zelf korter moeten maken door in te schuiven van links naar rechts of er onder op een andere lijn nieuwe muziek zetten

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 29.12.2021 om 13:02 uur

Hallo @wybauw-deboeck,

U hebt heimwee naar uw oude vertrouwde Photostory Easy!! Waarom installeer u deze dan niet opnieuw op uw PC naast Photostory 2022.

Dit doet u zo:

  • https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht)
  • klik op Mijn Producten
  • zoek nu het programma Photostory Easy
  • download hiervandaan het Installatie programma
  • noteer ook het Serienummer
  • Installeer, registreer en activeer nu Photostory Easy

U kunt nu zowel in Photostory Easy als met Photostory 2022 werken. Alleen u kunt ze niet allebei te gelijk opstarten.

Fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2022

Met vriendelijke groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 29.12.2021, 13:05, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 29.12.2021 om 13:23 uur

Hallo @wybauw-deboeck,

Voor u heb ik even Photostory Easy 2 geïnstalleerd op mijn PC en deze werkt bij mij nog prima onder Windows 10. U kunt deze zelfs ook nog online actualiseren

Succes, Rob

PS Haal voordat u Photostory Easy 2 gaat installeren het vinkje weg bij Simplec....

Laatst gewijzigd door Bol op 29.12.2021, 13:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wybauw-deboeck schreef op 29.12.2021 om 15:27 uur

Ik heb alles van Photostory Easy verwijderd. Ik hoop op gang te geraken met Deluxe 2022, ik zie wel sommige leuke verbeteringen, b.v. inladen van foto's en video's kan gemengd gebeuren.

wybauw-deboeck schreef op 29.12.2021 om 15:55 uur

Is er een filmpje over inladen van muziek die op de PC staat ? Ik heb een eerste song ingeladen, zie hem staan maar kan dat spoor niet open krijgen, klikken op horizontale lijnen geprobeerd, vind niets in handleiding en op forum. Hoe moet ik het audiospoor openen ? Mijn grafische kaart = 1920 x 1080, PC Windows 10 verder ook OK.

mi-bo schreef op 29.12.2021 om 16:26 uur

@wybauw-deboeck

Beste Wybauw.

Foto en film staat op de eerste beeld lijn in tijdlijnmodus, zet rode afspeelmarker op punt waar de muziek moet komen, zoek in de mediapool de muziek op mp3 of wave, dubbel klik met rechts op muis en muziek staat er onder.(standaard audiospoor)

Ga naar hulp, inleidende video tonen, klik daar op en heeft U de keuze Nederlands of Belgisch

Sc6

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer info

Bol schreef op 29.12.2021 om 16:50 uur

Hallo @wybauw-deboeck,

Als moderator c.q. forumlid heb ik u alleen maar de mogelijkheid willen aanreiken om Photostory Easy 2 als standalone programma installeren. De keuze is natuurlijk geheel aan u.

Fijne jaarwisseling en een voorspoedig 2022

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 29.12.2021 om 18:11 uur

Hallo @wybauw-deboeck,

Hebt u al de gebruikersaanwijzing gedownload?

U kunt ook de Contexthulp aanroepen.

Ga naar Hulp en klik op Hulp. U cursor krijgt een vraagteken. Klik nu op de plaats waarvoor u hulp nodig hebt.

Heel veel succes met het doorgronden van Magix Photostory 2022

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

wybauw-deboeck schreef op 29.12.2021 om 18:14 uur

ga ik morgen proberen, wel bedankt. De handleiding bij de aankoop heb ik al op mijn PC.

wybauw-deboeck schreef op 30.12.2021 om 09:38 uur

Wel bedankt. De gebruiksaanwijzing is dezelfde als de handleiding bij aankoop. Met "context" zocht ik naar de functie >< naast het vuilbakje, onderaan links op de tijdlijn, niets gevonden. Ik zag in een filmpje dat je moet klikken op een spoor om meer sporen te krijgen, lukt mij niet. Ik zie mijn eerst ingeladen song maar kan er niet aan. Is er een filmpje over muziek inladen op het audiospoor ?

mi-bo schreef op 30.12.2021 om 10:06 uur

@wybauw-deboeck

Beste Wybauw.

Misschien heeft U hier iets aan

http://www.magix-photos.com/mpo17/30/3BF/3BF4E210EB5611E998EBCD8FD5EC1692.mp4

En nog een link

http://www.magix-photos.com/mppo21/30/8C0/8C43690065A511EC853838A7D57F76B4.mp4

Hier zitten bewust gemaakte fouten in, zoals het bij iedereen verkeerd kan gaan

SC6

M.vr.gr

Michael

2x Wijziging aangebracht i.v.m meer promo

wybauw-deboeck schreef op 30.12.2021 om 13:15 uur

Wel bedankt. De gladiatoren heb ik al eerder gezien, kan ik altijd terugvinden, is nuttig. In- en outfaden kan ik nu ook.

Maar ik krijg mijn audiospoor niet in beeld in de tijdlijn, heb er een printscreen van gemaakt. Ik ga alles even laten rusten en herbegin volgend jaar.

Traagheid is grootste probleem. Alles opnieuw installeren wil ik nog niet proberen, weet niet hoe dat moet. Wat zijn patches ? Ik zal toch nog geen update nodig hebben ? Is dit programma veel zwaarder dan Photostory Easy? Is Photostory Easy 2 nog actueel ?

Ik heb vlak na de crash alles verwijderd en geprobeerd om Photostory Easy terug te installeren via mijn CD van bij de aankoop, maar kreeg telkens dezelfde melding dat ik met mijn serienummer geen installatie meer kon doen.

Ik noteer al mijn vragen en onthoud dat ik u later misschien kan opbellen, alvast bedankt.

Ik wens u nog gezellige feestdagen.