Geen juiste weergave MultiCam

Hek1950 schreef op 20.09.2024 om 19:11 uur

Hallo,

Ik ben aan het oefenen met MultiCam.

Kom er aardig uit en toch mis ik het scherm als ik 1 v d 2 sporen aanklik.

Dan zie ik geen grotere weergave.

Wat doe ik fout?

En dit is bij Magix video pro ook dan zie ik de twee zowel links als rechts

Reacties

Bol schreef op 21.09.2024 om 15:32 uur

@Hek1950,

Hallo Herman,

Start VDL 2025 (max. 4 camera's) of Pro X14 (max. 9 camera's) op en zet de gewenste filmfragmenten op de sporen. Klik dan op op de MultiCam modus. Nu worden de twee eerste sporen vrijgegeven voor uw te maken film. Lees verder: search MultiCam (magix-hub.com)

In de voorbeeldfilmpjes heb ik diverse filmfragmenten door elkaar gebruikt. Het gaat uiteindelijke om het principe.

Voorbeeld VDL2015

Voorbeeld Pro X

Hebt u nog vragen, dan verneem ik het wel van u.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Hek1950 schreef op 23.09.2024 om 17:31 uur

Het probleem is opgelost.

Op advies van Bol heb ik de programma's teruggez3et naar de standaard waarden.

En nu doet alles weer.

Bedankt!

Bol schreef op 23.09.2024 om 18:31 uur

@Hek1950

Hallo Herman,

Het doet mij deugd om van u te vernemen, dat u mijn (email) advies hebt opgevolgd om beide Magix programma's op de standaardwaarden terug te zetten. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Succes met het samenstellen van MultiCam films.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 23.09.2024, 18:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-