Geen internet, geen content, geen activering

Erwin-Oeyen schreef op 01.09.2020 om 14:35 uur

MM 64 bit versie 29.0.2.17 gedownload en geïnstalleerd, maar bij het opstarten krijg ik een pop-up "Please wait...initializing content" en dat blijft duren tot wel 4 uur. Het programma reageert langs geen kanten en moet het met taakbeheer afsluiten. Als ik het direct terug opstart dan komt die pop-up niet te voorschijn maar kan ook niet activeren of inloggen en als ik op Store klik zegt ie dat er geen internet verbinding is en natuurlijk doet het ook niets. Help of weggooien!

Mvg Erwin

Reacties

mi-bo schreef op 01.09.2020 om 15:19 uur

@Erwin-Oeyen

Beste Erwin.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Uw oproep gelezen.

Heeft U misschien nog een Pc die onder x32 bits werkt of een x32 bits schijf waar MMM2021 op moet worden geïnstalleerd

M.vr.gr

Michael

Forum Moderator

Erwin-Oeyen schreef op 01.09.2020 om 20:47 uur

Pc is 64 bits maar van mijn SSD kan ik het niet achterhalen. Type: 476GB SAMSUNG MZNLN512HMJP-000H1 (SATA (SSD)). Ik vermoed als w10 64 bits op de pc staat af fabriek dat de componenten die ze gebruiken ook 64 bits zijn of durven ze bij Hp mixen.

Michael bedankt voor de snelle interventie.

Bol schreef op 01.09.2020 om 22:34 uur

Hallo Erwin,

Ik kan de opmerking x32 bits schijf niet plaatsen, want een schijven worden tegenwoordig standaard geformatteerd op NTFS format. Soms zie ik wel, dat een usb stick als FAT32 geformatteerd is / word. U mag aannemen, dat uw Type: 476GB SAMSUNG MZNLN512HMJP-000H1 (SATA (SSD)) standaard op NTFS is geformatteerd. U kunt dit zelf controleren bij het schrijfbeheer.

Maar waarom u MMM 64 bit versie 29.0.2.17 niet goed kan installeren, zou ik hiervandaan niet kunnen zeggen, want dit kan door velerlei factoren veroorzaakt worden.

Het kan zijn dat uw virusscanner de boosdoener is / kan zijn.

Zie: https://www.magix.info/nl/forum/attention-problems-with-avast-and-avg-antivirus--1252188/

Mijn advies is deinstalleer MMM 64bits en installeer het MMM 64bits versie 29.0.2.17  helemaal opnieuw.

Succes,

Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 01.09.2020, 22:44, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Erwin-Oeyen schreef op 02.09.2020 om 08:28 uur

Hallo Bol,

Ik weet dat een virusscanner problematisch kan zijn bij het downloaden van grote bestanden, heb daar in het verleden ook problemen mee gehad. Nu staat het uit en windows defender ook. Vrije doorgang!

Ik reeds tot 5x toe MMM volledig verwijderd en terug geïnstalleerd zonder verbetering, ga nu alles er af gooien en terug downloaden en ik hou jullie op de hoogte.

Het rare is dat MMM zijn content niet kan vinden terwijl de map met content (380mb) op mijn pc staat.

We gaan er aan beginnen...

Erwin

 

 

 

 

 

 

 

Bol schreef op 02.09.2020 om 10:30 uur

Hallo Erwin,

Ik wens u heel veel succes met het her-installeren van MMM 64bits versie 29.0.2.17. Wat u ook zou kunnen doen is het volgenden:

  • op Store opruimen te klikken en Soundpools opnieuw inlezen
  • Kijk ook eens of de Directory's goed zijn ingesteld?

Groet,

Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 02.09.2020, 10:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Erwin-Oeyen schreef op 02.09.2020 om 11:38 uur

Ondertussen alles van MMM verwijderd, terug downloaden en herinstalleren .... hetzelfde resultaat, kan content niet initialiseren en kan geen verbinding maken met de Store " controleer uw internet verbinding".

Ja moeilijk hé, internet werkt als een trein. Ik denk dat het probleem ligt tussen MMM en het internet.

Iets anders. Mijn VST's verschijnen wel in MMM maar als ik een bepaalde vst aanklik, verschijnt er een andere echter op een blanco pop-up met enkel de naam van de vst en twee flikkerende hoofdingen. De pc vertraagt (stotterende muis) en ...floep MMM verdwijnt en start opnieuw.

Rob, ik heb uw raad opgevolgd maar ook zonder resultaat doch de directory van opnamen is niet juist "RC String 8212 not found"

Bedankt

Erwin

Bol schreef op 02.09.2020 om 14:00 uur

Hallo Erwin,

Zie eens deze link: https://www.magix.info/nl/support/artikel/melding-er-kon-geen-internetverbinding-worden-gemaakt--154/

Sicces,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Erwin-Oeyen schreef op 02.09.2020 om 16:36 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor de link maar alles is zoals het moet zijn dus daar zal het ook niet aan liggen. Het wordt een beetje moeilijk.

Ik ga zelf ook nog eens op zoek, ge weet nooit.

Mvg

Erwin

ps Kun je mij eens vertellen hoe ik screenshot hier kan plaatsen.

Bol schreef op 02.09.2020 om 18:53 uur

Hallo Erwin,

Dit is een het forum voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. U zou u probleem ook aan Magix kunnen voorleggen. https://www.magix.info/nl/support/artikel/hoe-neem-ik-contact-op-met-de-technische-support--1513/ . Maar misschien is deze link ook voor u toepasbaar https://www.magix.info/nl/forum/krijg-mmm-64-bit-niet-meer-genstalleerd--1252919/#ca1577823

U kunt zo een screenshot uploaden zie:

Succes,

Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Erwin-Oeyen schreef op 02.09.2020 om 21:46 uur

Ik bedankt jullie voor de nodige support 👍👍, dit probleem is denkelijk softwarematig maar de support is een vicieuze cirkel, je komt altijd op hetzelfde terug en begint opnieuw. Als Magix moet rekenen op de kunde van forumleden dan vind ik dit beneden alle peil, die mensen kunnen ook niet alles oplossen. Op geen enkele manier kan je bij hen terecht met problemen, vind dat gewoon niet kunnen. Ik ga nog één moeite doen en dat is proberen mijn geld te recupereren. Sorry maar Magix Vegas en al de rest verdwijnt dan uit mij pc.

Gelukkig zijn er betere programma's op de markt die wel een degelijke support geven. God praise the Lord.

Dat is nu 5 dagen dat ik MMM aan de praat probeer te krijgen en nog steeds niets, zoals gezegd in mijn eerste schrijven zal het weggooien worden.

Ik heb niets tegen de moderators en al diegene die hen belangeloos inzetten om andere gedupeerden te helpen daar doe ik mijn hoed voor af maar voor de staf van Magix geen enkel goed woord. 'k Zal vermoedelijk wel achter mijn geld kunnen fluiten omdat ik die mannen toch niet kan bereiken.

mvg Erwin

 

mi-bo schreef op 02.09.2020 om 21:55 uur

@Erwin-Oeyen

Beste Erwin.

Stuur een mail naar sales@​magix.net​​​​​​

Met een copy van Uw aankoop inclusief xxxxmxc nummer.

Met mededeling dat het programma niet werkt en U uw geld terug wil.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 02.09.2020 om 22:22 uur

Hallo Erwin,

Uw frustratie begrijp ik helemaal. Inderdaad kunt u via sales@magix.net uw geld terugvragen. Wij als Moderators proberen u zo goed mogelijk te helpen en dat heb we getracht te doen. Helaas heb dit niet tot het gewenste resultaat geleid en dit wekt ook mij als moderator de nodige frustratie op. Maar goed het is niet anders.

Heel veel succes voor in de toekomst.

Keep it safe.
Rob
Moderator / Forumlid

 

Laatst gewijzigd door Bol op 02.09.2020, 22:33, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Erwin-Oeyen schreef op 03.09.2020 om 13:13 uur

Ik heb net een mailtje gestuurd naar Magix en heb snel antwoord gekregen.

Citaat

"Dit is een automatisch aangemaakt bericht.

Uw e-mail kon helaas niet aan de juiste afdeling worden toegewezen.

Meer informatie, en de mogelijkheid een nieuw Ticket aan te maken, vindt u hier.

https://www.magix.info/"

En waar denk je dat ik voor de duizendste keer terecht kom....juist terug naar af, terug info vragen via forum.

Yeah 👎

Bol schreef op 03.09.2020 om 15:32 uur

Hallo Erwin,

Probeer eens dit emailadres? shop@magix.net

Succes,

Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Erwin-Oeyen schreef op 07.09.2020 om 13:41 uur

Hallo Rob,

Heb net een mailtje ontvangen van Magix dat de terugbetaling in orde is.

Maar er wordt geen woord gerept over de problemen, vind ik wel raar. Het zij zo.

Bedankt aan allen die mij met raad en daad hebben bijgestaan.

Groetjes

Erwin