geen geluidsweergave

probleempje schreef op 25.02.2009 om 13:26 uur
Ik werk met video deluxe 15

Na weken zoeken en aanmodderen graag uw hulp.
ik laad via "bewerken" een CD en kopieer een track, daarna verschijnt er een klein rood vierkantje, ik trek de track naar een lege balk in tijdlijn-modes 3. Degroeperen heb ik aangevinkt. Als ik op de geluidsbalk druk kom ik in het scherm "audio cleaning" en daar al van alles geprobeerd. Helemaal links naast de S gaat de geluidscurver wel op en neer maar het lukt maar niet om geluid te krijgen.

Reacties

mi-bo schreef op 25.02.2009 om 17:41 uur

Beste, u heeft vdl 15 opgestart, nu wilt U muziek onder een stukje film,zet de curser op de plaats waar de muziek moet komen, de muziek cd in de dvd drive, zoek met vdl verkenner naast previeuw scherm de dvd drive op, klik deze aan en Uw tracks komen te voorschijn, om te tracks te beluisteren eenmaal op track klikken, het juiste melodie wat u zoek klik het tweemaal aan, dan gaat er een bereken scherm open, het melodie wordt ingeladen is dit klaar dan zult u zien dat waar de tijdlijn curser stond dat daar het stukje muziek staat, klik op de spacie balk en muziek, geluid van de film en de film worden afgedraaid, succes.