Reacties

mi-bo schreef op 15.11.2021 om 12:01 uur

@D-deRegt

Beste Dirk.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Misschien dat U iets meer info geeft, zal zeker invloed hebben tot een goed advies

Uw reactie

"Ik heb hetzelfde probleem met geluid als Daniël met VDL Pro , na importeren geen geluid"

Wat voor probleem had Daniël

"alleen wel als ik in MP 4 werk."

Waar komen Uw beelden dan vandaan.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael (1ste FM sinds 2008)

Bol schreef op 15.11.2021 om 13:00 uur

@D-deRegt

Hallo Dirk,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Vraagje, welke versie Magix Video Deluxe hebt u op uw computer geïnstalleerd staan?

Magix Duitsland hebt na een update in oktober 2020 van VDL2021 en Pro X12 het volgende gedaan:

  • verwijderd: "Uitgebreid audiopakket"
  • verwijderd: AC-3 import/export op Windows 7 en 5.1 Surround export op Windows 8/10)
  • verwijderd: Importeren/exporteren van bestanden via "MAGIX Intermediate codec"

Omdat u waarschijnlijk uw VDL versie opnieuw hebt geïnstalleerd, kunt u het uitgebreid audiopakket niet meer downloaden en installeren vanaf de server van Magix. U mist waarschijnlijk de onderstaande twee audiobestanden.

namelijk:

  • mx_dec_dd_audio_sse_x64.dll
  • mx_enc_dd_audio_x64.dll

Vanaf VDL 2021 | VDL 2022 en in Pro X12 | 13 is dit audioprobleem niet aanwezig.

Met vriendelijk groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

D-deRegt schreef op 15.11.2021 om 21:25 uur

Dank voor je reactie Bol.

Ik werk met Video Pro X.

Wanneer ik videos importeer vanaf mijn Camera [Canon Legria HF G30] heb ik geen geluid op mijn geluidspoor.

Dit probleem heb ik sinds ik het programma opnieuw hebt geïnstalleerd en doet zich alleen voor met opname's die in AVCHD zijn opgenomen maar MP 4 opnamens werkt normaal.

Weet je of hier een oplossing voor bestaat?

BVB Hartelijk Dank.

Gr. Dirk.