Reacties

mi-bo schreef op 28.03.2014 om 13:48 uur

beste,

 al eerder een antwoord gegeven, het beste zal zijn gezien uw toekomst koop een nieuw Webdesigner 9 Prem pakket en U bent van alle problemen af.

succes. MD

hondenuitlaatservicedoerak schreef op 28.03.2014 om 14:33 uur

Hallo,

Bedankt voor je reactie. Helaas heeft dit niets te maken maken met de versie die ik heb. de fout zit ergens bij Magix. Met geen een programma, ook niet met verschillende FTP programma's die ik heb geprobeerd lukt het. Magix moet mij toegang tot FTP verlenen. De vraag is alleen hoe?

mi-bo schreef op 29.03.2014 om 13:17 uur

Beste,

 dit is al aangegeven en U wilt niet voor een advies betalen.

U heeft een classic pakket Webdesigner 6 gekocht, toen waren er veel beperkingen, met veel Widgets via, via met reclame en anders kopen zonder betalen, de problemen die kunnen worden opgelost door het bestellen evt online van het Webdesigner 9 Prem pakket en al Uw problemen zijn opgelost. Maar nu schrijft U met andere pakketten heeft U geen probleem, wat is dan Uw probleem, als bij een ander het wel werkt, uiteraard een pakket die up to date is.

M hosting is vrij 500 MB die werkte in de periode toen U het pakket kocht.

heeft u dan verschillende pakketten onder een naam staan, die door verschillende  providers wordt gebruikt, want ik begrijp het niet helemaal meer

gr

MD