Reacties

Bol schreef op 10.06.2022 om 12:44 uur

Hallo @HJ-Ploegstra,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Als u overschakelt van storyboard naar de tijdlijn, dan moet u de onderstaande afbeelding zien. U kunt dan uw clips op de tijdlijn bewerken. Als u dit niet ziet, wat is zijn dan de extensie van uw filmbestanden en waar komen uw filmfragment vandaan? Gebruik hiervoor: MediaInfo

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 10.06.2022, 13:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

HJ-Ploegstra schreef op 10.06.2022 om 13:29 uur

Zie bijlage. De opnames komen gewoon van een filmcamera. Anders is dit wel zichtbaar. Zou het ook in aan een instelling kunnen liggen?

 

Bol schreef op 10.06.2022 om 13:49 uur

Hallo @HJ-Ploegstra,

Het zou aan uw instellingen kunnen liggen. Doe eens het volgende: Ga naar Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten....

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

HJ-Ploegstra schreef op 10.06.2022 om 14:10 uur

Weer bedankt voor de reactie Rob, Ik heb de programmainstellingen teruggezet. Ik zie geen verschil, dus geen film in de tijdlijnmodus. Als ik met de muiscursor boven het tijdlijnpictogram ga staan komt onder op het scherm de volgende melding: schakel naar de tijdlijnmodus om uw film nauwkeurig te kunnen bewerken. groet Harrie

HJ-Ploegstra schreef op 10.06.2022 om 14:14 uur

Het laatste antwoorde hebt u mij om 13,49 ook al gestuurd. Zoals gezegd gaf dit niet het gewenste resultaat. vr. gr. Harrie

Bol schreef op 10.06.2022 om 14:15 uur

@HJ-Ploegstra

Hallo Harrie,

Klopt, er ging iets fout in de verzending. Het kan zijn dat u een leegstuk voor de film hebt staan. Klik eens rechtsonder op <---->!!

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.06.2022, 14:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

HJ-Ploegstra schreef op 10.06.2022 om 14:22 uur

Ja dat was inderdaad de oorzaak van het probleem. Bedankt voor het meedenken. vr. gr. Harrie Ploegstra

Bol schreef op 10.06.2022 om 14:30 uur

@HJ-Ploegstra,

Hallo Harrie,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Succes met het samenstellen van uw films

Fijn weekend, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-