Geen contact ajhage schreef op 18.12.2020 om 21:59 uur Mijn afspeelapparaat voor vhs banden stuurt het signaal via een scart aansluiting naar de tv. Als ik de gele, rode en witte tulpstekkers hierop aansluit en verbind met de pc via de grabber komt er geen enkel signaal binnen. Waar kan dit aan liggen? Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 19.12.2020 om 08:06 uur @ajhage Beste, Welkom op MAGIX Multimedia Forum. De Usb omzetter is dit een MAGIX product. Heeft U een totaal pakket RUV.(Welke versie) Heeft U ook nog bv een MAGIX vdl pakket om te monteren. Een reactie lezen we wel op het Forum M.vr.gr Michael ajhage schreef op 19.12.2020 om 11:42 uur Dank voor de reactie. Ik heb het 'probleem' gevonden: het lag aan de instellingen van de camera in Windows10 mi-bo schreef op 19.12.2020 om 12:00 uur @ajhage Beste . Dit is een positief bericht, dat het probleem een instelling in de camera was Veel montage plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden met het mooie MAGIX product Fijne feestdagen en een bruisend 2021 in goede gezondheid voor U en Uw dierbare. M.vr.gr Michael 1