Reacties

Bol schreef op 04.03.2021 om 16:01 uur

@Engel-vanDee

Hallo Engel,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Misschien los deze link uw probleem op: klik hier

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 04.03.2021, 16:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 04.03.2021 om 17:46 uur

@Engel-vanDee

Beste Engel.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Daar U schrijft diverse genoemde opties van Forum geprobeerd zonder resultaat.

Wat voor bestanden heeft U geïmporteerd in MAGIX Vdl 2021(classic,plus,prem) gezien wel geluid en geen beeld .

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

Engel-vanDee schreef op 05.03.2021 om 12:56 uur

Beste Rob en Michael. Hartelijk dank voor jullie snelle reactie.

@ Rob: De optie die wordt aangegeven had ik gevonden op het forum en ook toegepast. Vinkje weggehaald. Er komt een pop-up met de mededeling dat de map niet bestaat/geen directory en het verzoek de invoer te corrigeren en te drukken op OK of Negeren. Als je OK doet kom je in "Map", waar je onder "Opname" wat moet invullen. Ik weet niet wat ik daar moet invullen en heb gekozen voor Negeren. Daarna de VDL 2021 weer opgestart. Geen resultaat. Ik heb dat zojuist weer eens gedaan, maar nog geen resultaat.

@ Michael: Ik heb recentelijk VDL 2021 premium geïnstalleerd.

Met vriendelijke groet en blijf beiden gezond.

Engel.

Bol schreef op 05.03.2021 om 13:34 uur

@Engel-vanDee

Hallo Engel,

Bedankt 👍 voor uw terugkoppeling.

Kunt u ook aangeven of het vinkje bij het opnieuw opstarten van VDL wel is weggehaald bij: Hardwareversnelling bij de weergave, indien mogelijk.

Druk op "Y" en ga naar het tabblad Import/Export

Waarom u de melding krijgt "Er komt een pop-up met de mededeling dat de map niet bestaat/geen directory", daar heb ik (nog) geen verklaring voor.

Hebt u VDL al eens op zijn standaardwaarde teruggezet? Zo niet, adviseer ik u om dit eens te doen.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.03.2021, 13:37, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 05.03.2021 om 13:45 uur

@Engel-vanDee

Beste Engel.

Dank voor Uw Feedback.

Gezien Bol U misschien een oplossing geeft.

Wens ik u veel succes met het zoeken naar de oplossing

Voor U ook blijf gezond

M.vr.gr

Michael

mi-bo schreef op 05.03.2021 om 14:35 uur

@Engel-vanDee

Beste Engel.

Even een aanvulling,het kan zijn dat Uw grafische (video)kaart niet up to date is.

Misschien het overwegen waard om voor €4.99 mainconsept online aan te kopen en te installeren

Sc6

M.vr.gr

Michael

Engel-vanDee schreef op 05.03.2021 om 17:42 uur

Beste Rob en Michael.

Na het opstarten van VDL en via instellingen e.v. bleek het vinkje bij Hardwareversnelling enz. niet te zijn terug gekomen. De aangedragen optie om VDL terug te zetten in de standaardwaarden bleek te werken. Daarna uiteraard de instellingen weer aangepast naar hoe ik er het prettigste met VDL werk.

Ik wil jullie beiden hartelijk danken voor de "hulp op afstand" en de snelheid waarmee jullie reageerden :-)

Fijne dag verder.

Vriendelijke groet,

Engel.

mi-bo schreef op 05.03.2021 om 17:52 uur

@Engel-vanDee

Beste Engel.

Een positief bericht dat met een aangedragen suggestie Uw probleem snel is verholpen.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met woord verbetering.

Bol schreef op 05.03.2021 om 18:21 uur

@Engel-vanDee

Hallo Engel,

Het doet mij deugd om te lezen, nadat u Video Deluxe ook op zijn standaardwaarden hebt teruggezet, uw problemen zijn opgelost.

Succes👍👍👍 met het samenstellen van uw (film) projecten

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 05.03.2021, 18:26, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-