Geen beeld op videofile

Gerard-Hosten schreef op 14.02.2021 om 16:01 uur

Hallo

Sinds 2 weken heb ik eindelijk Photostory De Luxe kunnen instaleren na veel problemen te hebben gehad met de verbinding van Magix site.😡

Bij het oefenen met dit programma bemerk ik bij het exporteren van mijn project naar een videofile M-Peg 4 in HD en ook bij andere versies dat ik geen beeld heb maar alleen klank (dat ik zelf gekozen heb) ik heb ook M-Peg 2 en 4 geconfigureerd via Magix zoals er in de hulp staat bij Magix en ook de hardwareversnelling aan en uit gezet

Wat kan er nog fout zitten of wat heb ik verkeerd gedaan?

Groeten

 

Gerard

Reacties

Bol schreef op 14.02.2021 om 16:25 uur

@Gerard-Hosten

Hallo Gerard,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

...bij het exporteren van mijn project naar een videofile M-Peg 4 in HD en ook bij andere versies dat ik geen beeld heb maar alleen klank.....

Met welk programma speelt u deze geëxporteerde Mpeg-4 bestanden in af.

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.02.2021, 16:32, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Hosten schreef op 14.02.2021 om 16:46 uur

Hallo Rob

Heb dit onder verschillende programma geprobeerd VLC ,Windows media player ,MPC-HC ,MPC-HC(64) en film en TV

De bestanden zijn nu M2TS heb ook als eens geprobeerd met het bestand naar Windows media file om te zetten zonder succes

Groeten

Gerard

Bol schreef op 14.02.2021 om 17:28 uur

@Gerard-Hosten

Hallo Gerard,

Zeer vreemd, speelt uw slideshow wel goed af op de tijdlijn van Photostory 2021?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Hosten schreef op 14.02.2021 om 20:04 uur

Hallo Rob

Ja zeker zonder probleem

Groeten

 

Gerard

Gerard-Hosten schreef op 14.02.2021 om 20:49 uur

Hallo Rob

Heb nog iets anders getest ,bij het instellen van het beeld ,heb ik deze op compatibiliteitmodus (Video for Windows) gezet en nu heb ik wel beeld ,alleen duur het nu 10 min ipv. 3 voor maar 18 foto's.

Dit kan misschien nuttig zijn ?

 

Groeten en tot morgen

 

Gerard

Bol schreef op 14.02.2021 om 21:37 uur

@Gerard-Hosten

Hallo Gerard,

Welke type videokaart zit er in uw PC?

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.02.2021, 21:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Hosten schreef op 15.02.2021 om 20:56 uur

Hallo Rob

De videokaart is een NVIDIA Geforce 9800GT

 

Groeten

 

Gerard

Bol schreef op 15.02.2021 om 22:59 uur

@Gerard-Hosten

Hallo Gerard,

Uw NVIDIA GeForce 9800GT uit 2008 wordt helaas niet meer door NVIDIA ondersteund met nieuwe drivers. Uw videokaart is uitgerust met DirectX 10 , terwijl Photostory DirectX 11 of hoger gebruikt. Zie voor de specificatie: NVIDIA Geforce 9800GT

Als u Photostory 2021 in de videomodus op compatibiliteitmodus (Video for Windows) zet, dan zal Photostory 2021 het wel doen, maar wel veel trager.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Hosten schreef op 17.02.2021 om 20:13 uur

Hallo Rob

 

Ik zal dan in afwachting van een nieuwe videokaart ,Video for Windows gebruiken en wat geduld erbij nemen.

Bedankt voor de support ,tot een volgende keer

 

Gerard

Bol schreef op 17.02.2021 om 21:07 uur

@Gerard-Hosten

Hallo Gerard,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-