Reacties

Bol schreef op 23.03.2023 om 10:28 uur

@Dimmertje

Hallo Dimmertje,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Als u wel geluid hebt, maar geen beeld? Zie dan eens deze link: Geen beeld, wel geluid in Video Deluxe 2022 en hoger / Video Pro X (magix.info)

Het kan ook zijn dat uw videokaartdrivers niet meer up-to-date zijn. Wat is uw PC configuratie?

Kunt u de volgende informatie verstrekken:

  • Welke versie Video Deluxe
  • wat is uw Windowsbesturingssystem W10 of W11
  • welke processor
  • hoeveel RAM geheugen
  • welke grafische kaart hebt u?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.03.2023, 10:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dimmertje schreef op 23.03.2023 om 12:48 uur

De link heeft mij geholpen. instelling videomodus op "Compatililitietsmodus(videoForWindows)" Gezet en nu heb ik beeld. bedankt voor de snelle reatie

 

Bol schreef op 23.03.2023 om 13:04 uur

@Dimmertje

Hallo Dimmertje,

Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Het doet mij deugd om te lezen, dat u probleem is opgelost door de Videomodus op de Compatililitietsmodus(videoForWindows) te zetten. Maar kunt mij nog even aangeven om welk Magix programma het gaat!!

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dimmertje schreef op 24.03.2023 om 11:25 uur

Beste Rob.

De versie die ik gebruik is: MAGIX Video deluxe Versie 20.0.1.80 (UDP3)

Windows 7 Professional.

Intel(R) Core(TM) i7-3740QM CPU @ 2.70GHz

Ram 7.87 beschikbaar.

Videokaart Intel(R) HD Grahics 4000

 

Groet Dimmertje.

Bol schreef op 24.03.2023 om 13:14 uur

@Dimmertje

Hallo Dimmertje,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Allereerst wil ik dit even kwijt. Windows 7 Home, Professional en Enterprise wordt vanaf 14 januari 2020 niet meer ondersteund door Microsoft. Er worden geen Windows lekken meer gedicht.

Voor zover ik het kan beoordelen dateert uw computer uit 2014 (ca. 9 jaar oud). Zo ook uw geïntegreerde Intel(R) HD Grahics 4000 videokaart.

U gebruikt Video Deluxe 2021 versie 20.0.1.80. Nu begrijp ik waarom u de Videomodus op Compatililitietsmodus(videoForWindows) hebt moeten zetten.

Ik raad u sterk af om uw Video Deluxe 2021 te upgraden naar Video Deluxe 2023 en hoger, omdat deze alleen goed zullen werken onder Windows 10|11.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dimmertje schreef op 24.03.2023 om 16:11 uur

Dankjewel. Het is een oud karretje maar werkt nog prima maar ik ga sparen voor een nieuwe.

groet Cees.

Bol schreef op 24.03.2023 om 16:23 uur

@Dimmertje

Hallo Cees,

Met Video Deluxe 2021 versie 20.0.1.80 kunt u nog steeds mooie slideshows / filmpjes samenstellen.

Fijn weekend,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 24.03.2023, 18:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-