Geen beeld in de arranger

waamie schreef op 16.01.2009 om 22:31 uur
Ik heb met succes Video de Lux 15 plus op mijn computer gezet. Ik heb een complete film binnegehaald in het programma. De film heb ik als een project opgeslagen. Bestandsextensie MVP. Vandaag wilde ik aan het project verder werken in de modus Bewerken. Ik sleepte de film naar de arranger en liet in de tijdlijnmodus de muis los. Ik verwachtte dat de film daar zou worden neergezet. Maar nee, de gehele arranger verdween. In de map waar ik het project heb opgeslagen klikte ik dubbel op het desbetreffende project. VdL werd opgestart en ook nu verdween de arrangher weer nadat ik het bestand er naar toe had gesleept. Wie kan mij helpen ???? De helddesk doet er enige dagen over om een vraag te beantwoorden.

Gr. waamie

Reacties

mi-bo schreef op 18.01.2009 om 11:42 uur
 een vraag heeft U de 22mb update binnen gehaald, want er waren wat bugs die verwijderd zijn,
Dit klopt volkomen, als je een project wil opslaan ,ga via bestand naar opslaan als, en als het afwilsluiten zal het ten alle tijden opgeslagen moeten worden voordat het afgesloten wordt, misschien een beetje dubbel zinnig ,maar zo werkt het in Magix, ( dubbele controle) succes.
Voormalige gebruiker schreef op 19.01.2009 om 12:31 uur
Beste Waamie,
Omdat ik met VDL2008+ werk, ben ik voorzichtig met de volgende suggestie.
Een film in bewerking wordt (voor verdere bewerking) opgeslagen in de
aangegeven directory (het programma adviseert "audio/video") als mvd-bestand. Bij branden of exporteren wordt toch pas gevraagd of een "project-bestand"; in DVL2008+ met de extensie DIP moet worden gemaakt/opgeslagen.
Kijk voor de juiste benamingen in de gebruiksaanwijziging.
Misschien zit ik er helemaal naast en heeft Magix dat in de nieuwste versie gewijzigd. Maar dat is gemakkelijk te controleren.
Ik hoop dat je er iets mee kunt! Succes daarbij.
Groeten.