geen beeld /geluid

p.draaijer schreef op 05.09.2013 om 16:17 uur

Hallo ik heb ruv 6 gekocht en geinstalleerd.

De driver heb ik via de magixagent opgehaald en geinstalleerd.

De wandler werkt nu , als ik het prog open en aanklik importeren van analoge bron, dan zie ik mijn webcam en de wandler staan.

klik ik de webcam aan dan heb ik wel beeld, klik ik de wandler aan dan als ik de video start blijft het beeld zwart en zie ik geen beeld van de video recorder

ik heb de codec voor de mpeg 2 geactiveerd, 

ik heb windows 8 64 bits besturing en een core i5 processor.

 

mvg p draaijer

 

Reacties

bobbiaan schreef op 05.09.2013 om 21:27 uur

Beste P.........,

Je kan met het gele stekkertje composiet video inladen en met het ronde 5 polige stekkertje SUPER VHS materiaal. In de software moet je dat instellen. Dan moet het werken.

Bobbiaan

wderidder schreef op 06.09.2013 om 17:05 uur

Je moet ook de insteling op usb zetten en niet op de webcam

p.draaijer schreef op 06.09.2013 om 19:23 uur

Je moet ook de insteling op usb zetten en niet op de webcam

 

had alleen de webcam aangeklikt om te zien of het daar wel beeld gaf en dus goed aangesloten is en werkt en dat doet het dus alleen de video werkt niet 

   

p.draaijer schreef op 07.09.2013 om 09:53 uur

Beste P.........,

Je kan met het gele stekkertje composiet video inladen en met het ronde 5 polige stekkertje SUPER VHS materiaal. In de software moet je dat instellen. Dan moet het werken.

Bobbiaan

Bedankt voor je antwoord ik doe composiet want super vhs heb ik niet op recorder, maar toch werkt het gewoon niet!! heb de videokaart al bijgewerkt met de nieuwste drivers krijg heel even een groen beeld en dan hups weg pfffffffffff op de een of andere manier komt de video recorder niet door 

bobbiaan schreef op 07.09.2013 om 14:18 uur

Beste...,

Is de scartkabel wel goed.Letop er zijn scart kabels die maar naar één kant signaal doorvoeren.

 

Suc6

 

Bobbiaan

p.draaijer schreef op 07.09.2013 om 22:51 uur

Beste...,

Is de scartkabel wel goed.Letop er zijn scart kabels die maar naar één kant signaal doorvoeren.

 

Suc6

 

Bobbiaan

Hallo het inmiddels werkend vandaag aan andere scartkabel aangesloten die wel werkt nu dus idd beeld en geluid echter nu het probleem dat ik vanmiddag een videoband overgezet heb naar de laptop dan doe ik videobewerken en vervolgens is het weg!! kan niets terug vinden en kan in het scherm van het overzetten niet opslaan maar videobewerking geeft ook niets dus gezocht op de pc naar het bestand dan krijg ik een lege map hoe los ik dit nu weer op pfffffff ;-)

bobbiaan schreef op 08.09.2013 om 11:38 uur

Beste.....,

Om te beginnen niet in paniek raken maar rustig stap voor stap de problemen oplossen. Lid worden van een videofilmclub zou daar een oplossing voor zijn. Het hoeft niet persé want met deze site kom je ook ver.

 

Suc6

Bobbiaan

p.draaijer schreef op 08.09.2013 om 12:39 uur

Beste.....,

Om te beginnen niet in paniek raken maar rustig stap voor stap de problemen oplossen. Lid worden van een videofilmclub zou daar een oplossing voor zijn. Het hoeft niet persé want met deze site kom je ook ver.

 

Suc6

Bobbiaan

Nu ik heb het inmiddels dus aan de praat hartstikke bedant voor je antwoorden en steun !!!!

bobbiaan schreef op 08.09.2013 om 14:15 uur

Beste P Draaier,

Bedankt voor je leuke reactie en geniet van het digitaliseren van je videomateriaal. Veel plezier met het Magix product. Wat ik je wel wil meegeven en een advies aan vele vragenstellers is:

"Door je vasthoudendheid en zelf proberen ben je tot dit resultaat gekomen." Helaas zijn er heel veel mensen die denken dat een gekocht programma zomaar vanzelf gaat om te gebruiken.

Je opgedane ervaring zal je goed van pas komen, want ook in het programma gebruik kom je nog wel problemen(of probleempjes) tegen.

Suc6,

Mvg,

Bobbiaan.