geen audio meer sinds windows 10 is geinstalleerd

bartbepwils schreef op 04.08.2015 om 12:53 uur

Sinds ik windows 10 heb geinstalleerd, werkt het afspelen niet meer. Er verschijnt een bericht

 "het golfvormapparaat Speakers ( Conexant HD Audio) kan niet voor afspelen worden geopend"  Reden: undefined external error.

Volgens windows probleemoplosser is dit programma niet compatible en werkt het alleen op windows 7 home premium.

Ik heb een downloadversie

 Wat valt er aan te doen?

Reacties

mi-bo schreef op 04.08.2015 om 13:19 uur

Beste,
op dit Forum zijn Freaken die graag willen helpen, iets meer info kan wonderen doen
over welke versie van Audio &Music lab schrijft U
gr
Michael

ajagzielhorst schreef op 11.09.2018 om 10:30 uur

ik krijg die foutmelding ook bij gebruik van Realtek high definitio. Ik heb de downloadversie van Audio Cleaning Lab 16 deluxe. Ik wilde cassettebandjes overzetten (opnemen in Magix)

Wat is er aan te doen?

 

Bol schreef op 11.09.2018 om 11:26 uur

@ajagzielhorst

Kan het zijn, dat je geüpdatet hebt naar Windows 10 versie 1803? Standaard word de microfoon in deze versie uitgeschakeld. Ga naar alle instellingen / privacy / microfoon en zet deze eens aan en probeer het dan nog eens.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-