Reacties

Bol schreef op 27.10.2018 om 18:38 uur

Hallo Jo,

Volgens mij is dit mogelijk. Je kan dit zelf zien.

Doe het volgende:

  1. maak je keuze uit de Store
  2. klik nu op "kopen"
  3. er open een menu met het gekozen artikel
  4. als hier € 0,00 staat klik dan op "Nu kopen", anders op het "X" om de aankoop af te breken.
  5. nu wordt aangekochte artikel gekocht en gedownload
  6. per email krijg je een bevestiging van deze aankoop.
  7. (de afbeelding van de aankoop bon is van een eerder gekochte artikel)

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.10.2018, 18:43, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

jo.leroy schreef op 27.10.2018 om 18:58 uur

Hoi Rob,

Bedankt voor je reactie...

Echter krijg ik na keuze van het artikel de mogelijkheid om een waardebon te verzilveren...
Na ingave zie ik dan dat het bedrag op 0€ staat, zoals bij jou. Bij gebruik van een waardebon verlies je het resterende bedrag... M.a.w. een bon van 5€ voor een artikel van 4.68€...

Uiteraard kan een bon maar 1 keer verzilverd worden... Als ik er maar 1 kan ingeven, verkies ik andere artikels aan te kopen. Maar dan vrees ik dat ik die bon kwijt zal zijn, als ik mijn aankoop afbreek mocht het gebruik van meerdere bonnen niet kunnen...

M.a.w. mijn vraag blijft of deze bonnen cumulatief gebruik kunnen worden? En indien zo, hoe?

mi-bo schreef op 27.10.2018 om 19:03 uur

@jo.leroy

JO.LEROY.

Dit is helaas niet mogelijk.

Mvg

Michael.

Bol schreef op 27.10.2018 om 19:22 uur

Hallo Jo,

Het is wel mogelijk, ben nu ergens druk mee bezig, ik kom erop terug.

Groet,

Rob

@mi-bo, waar staat het dat het niet mogelijk is. Ik heb dit reeds meerdere keren gedaan zoals ik heb laten zien.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 27.10.2018 om 19:47 uur

@jo.leroy

Beste Jo.

Als U een MAGIX product(MUSIC) wilt kopen.en dit kost € 33,00.

Dan is dit niet te koop met de kado bonnen die U heeft van € 5,00.

De kado bonnen werken per stuk en niet in combinatie.

(Een optie als U zelf aangeeft dat U een product van € 33,00 wilt kopen en er is een mogelijkheid tot verzilvering van € 5,00 dan zal er € 28,00 apart bij betaald moeten worden via paypal of visa card).

Mvg

Michael

Bol schreef op 27.10.2018 om 20:01 uur

Hallo Jo,

Je schrijft dat je bij de aankoop van PhotoStory 2019 10 x 5€ aan waardebonnen heb gekregen. In de aankoopmail staat volgens mij een waardeboncode. G3-xxxxx-xxxxx-xxxxx-xxxxx

Ga als volgt te werk:

  1. ga naar hulp / Contentpakket(ten) activeren
  2. vul nu de waardeboncode in
  3. klik op verder en volg het scherm
  4. als alles is goed gegaan, dan wordt er boven in de Store het tegoed weergeven. Bij mij staat hier nog 1x
  5. wanneer je de procedure volgt die reeds eerder beschreven heb, kunt u de aankopen doen.
  6. volgens mij kan je dan voor maximaal € 50,00 aankopen doen.
  7. Magix zal dan de tegoeden vanzelf met het ingekochte bedrag verlagen.

Ik zou zeggen probeer het uit, je kan de aankoop altijd nog afbreken.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 27.10.2018, 21:18, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 27.10.2018 om 20:17 uur

@jo.leroy

Beste Jo.

Als U een MAGIX product(MUSIC) wilt kopen.en dit kost € 33,00.

Dan is dit niet te koop met de kado bonnen die U heeft van € 5,00.

De kado bonnen werken per stuk en niet in combinatie.

(Een optie als U zelf aangeeft dat U een product van € 33,00 wilt kopen en er is een mogelijkheid tot verzilvering van € 5,00 dan zal er € 28,00 apart bij betaald moeten worden via paypal of visa card).

Mvg

Michael

@mi-bo, als er in de Store staat " tegoed 10 Vrij te kiezen" dan wordt deze in uw voorbeeld het tegoed met 7 waardebonnen verminderd. Per saldo betaalt u dan € 35,00 met waardebonnen (tegoeden) en komt er in de store te staan " tegoed 3 Vrij te kiezen"

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-