Reacties

mi-bo schreef op 29.05.2020 om 18:00 uur

@Henk-Smits

Beste Henk,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Daar ik hier nooit mee werk , geen toegevoegde waarde voor mij, moet ik U een antwoord schuldig blijven.

Maar er zullen zeker Forum lezers zijn die hier wel mee werken en U graag een goed advies willen/ kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

Michael ( Moderator ).

e.j.-vaneersel schreef op 12.06.2020 om 13:42 uur

@Henk-Smits

Beste Henk. Google Forms kan idd gebruikt worden met magix wd.

Belangrijk is dat je met je Google account ingelogd ben bij Google.

https://www.google.com/forms/about/?utm_source=gaboutpage&utm_medium=formslink&utm_campaign=gabout

Selecteer prive.

neem bv sjabloon contactgegevens. FF niets invullen want dat beantwoord niet jouw vraag. Druk nu de toets <Verzenden> . Bovenaan staat verzenden via: en klik op <> En Zie daar is jou antwoord. Kopieer de code en plak deze in WD.

Let wel. Het origineel communiseert met de Cloud van Google. Daar worden ook de documenten opgeslagen.

mvgr

Erik

 

mi-bo schreef op 12.06.2020 om 17:33 uur

@e.j.-vaneersel

Beste Erik.

Dank U wel voor de zeer informatieve uitleg ook ik heb hier iets van kunnen leren.

M.vr.gr.

Michael

Marc-Lambrechts schreef op 22.10.2020 om 06:53 uur

@e.j.-vaneersel , ik zit met een soortgelijk probleem. Er zijn diverse widgets voor en je hebt ook MS forms of inderdaad Google forms. Van de widgets is de ene nog omslachtiger als de andere. En zowel MS als Google forms hebben niet het gewenste resultaat. Je krijgt 'm niet in stijl van de website. Maar het ergste is, dat ik de website in opdracht maak voor iemand. En zowel MS als Google maken gebruik van mijn account, dus ik krijg alle info aan ipv de klant. Dit is niet over te dragen. Of ik moet de gegevens van de klant hebben om dit op zijn account te maken. Of is er een andere oplossing voor die WEL simpel is Echt jammer dat in de ontwikkeling van Magix hier niets mee gedaan is door de jaren...

e.j.-vaneersel schreef op 22.10.2020 om 12:22 uur

Je kunt dit aanpakken door voor jouzelf een extra account aan te maken. Bv mijnklanten@gmail.com en hierin de documenten te plaatsen. En hiernaar verwijzen. Dit Kun je voor diverse klanten doen. Het gemakkelijkste is een e-mail door een klant te laten maken. En deze te gebruiken. Succes want het blijft een lastig verhaal