gearchiveerde mappen verwijderen

andre-van-looy schreef op 25.01.2010 om 21:47 uur
Hallo iedereen,
Ik heb op mijn foto-website een aantal mappen verwijderd om wat geheugen vrij te maken, maar heb de fout gemaakt ze in het archief te behouden.
Waar vind ik nu deze gearchiveerde mappen terug zodat ik ze definitief kan wissen ?
Ik hoopte dat ze zouden te voorschijn komen wanneer ik op "archief" klik, maar niet dus. Waarschijnlijk domme vraag, maar alle hulp is welkom !
André.

Reacties

RiViS schreef op 26.01.2010 om 17:04 uur
Hallo André,

Dit kan in de Online Media Manager (te bereiken vanuit het Control Center van Mijn Online Wereld).
Klik op Archieven (links bovenaan) en alle media worden zichtbaar in het grote vak rechts. Als het er veel zijn kun je met de knoppen onderaan naar andere pagina's springen. Als je met de muis op een foto/film etc gaat staan dan krijg je de filenaam te zien.
Selecteer de media die je wilt verwijderen (muisklik, evt met Ctrl of Shift) en klik op het rode kruisje boven het grote venster.
Magix vraagt nog: Wilt u de media definitief wissen? als je dan op Verwijderen klikt zijn ze helemaal weg.

groet,
Rijk
RiViS schreef op 29.01.2010 om 12:04 uur
Hallo André,

Vreemd dat je onder Archieven niets ziet staan. Heb je misschien toch (per ongeluk) alles weggegooid? Doe anders even een proefje met 1 foto uploaden en kijk of die wel in het archief staat. Als die er ook niet te zien is, zou je de vraag aan Magix Support kunnen voorleggen. Staat die wél in het archief, dan ligt de verdenking toch bij jou....
Nee, het lijkt me geen truc van Magix om je te laten upgraden (al willen ze dat wel graag..)

groet,
Rijk