FXhome Enhance Ultra

Paul_Oegstgeest schreef op 25.05.2021 om 13:32 uur

gebruikmakend van de mogelijkheid om updates te mogen blijven ontvangen heb ik gebruik gemaakt van de aanbieding waar ik FXhome Enhance Ultra er gratis bijkrijg, als een Zwitsers zakmes... Waarschijnlijk heb ik nu 5 Ignite toepassingen erbij gekregen? Een daarvan is Highpass sharpen. Maar wat ik ook probeer, het beeld wordt eigenlijk alleen maar grijs... Is er iets van een gebruiksaanwijzing?

Ik heb versie 20.0.1.80

En eigenlijk hoop ik dat u zegt. nee, dat Zwitserse zakmes bestaat ook uit de tool om ongewenste dingen uit de achtergrond te snijden.. ;-)

Alvast bedankt

Reacties

Bol schreef op 26.05.2021 om 11:07 uur

@Paul_Oegstgeest

Hallo Paul,

FXhome Enhance Ultra is een plug-in van een derde partij in uw geval is dit FXhome. Bij vragen over de plug-ins kunt het besten contact opnemen met de support van FXhome. [klik hier].

.....En eigenlijk hoop ik dat u zegt. nee, dat Zwitserse zakmes bestaat ook uit de tool om ongewenste dingen uit de achtergrond te snijden.....

Als u de updategarantie van VDL 2021 premium hebt verlengt, dan hebt u ook het standalone programma Hide van ProDaD erbij gekregen. Met Hide is het mogelijk om dingen uit een filmfragment te laten verdwijnen. zie: [klik hier].

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Paul_Oegstgeest schreef op 26.05.2021 om 12:53 uur

Hoi Rob, dank je wel voor je reactie en uitleg, 'helaas' heb ik de Plus.... (maar heel tevreden mee)

Bol schreef op 26.05.2021 om 14:59 uur

@Paul_Oegstgeest

Hallo Paul,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Fijn om te lezen, dat u heel tevreden bent met VDL 2021 plus. Ik wens u heel veel plezier en succes met het samenstellen van uw films.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-