foutmelding video de luxe 2021.

Barend schreef op 13.12.2021 om 16:02 uur

Mijn video 2021, heb ik al div. opnieuw proberen te downloaden. maar keer op keer krijg ik de foutmelding " " fout in module msvcr 120laadadres 0x00007ffd9d13000 enz. ik heb het afgelopen jaar de moed maar opgegeven. heb het vorige programma maar weer geïnstalleerd. en dat werkt prima. Jammer dat ik weer geïnfesteerd in video 2021. het heeft nooit gewerkt. ik heb afgelopen jaar een nieuwe computer gekocht met windows 10 erop. genoeg werkgeheugen, maar wat ik ook al geprobeerd heb, ik krijg hem niet aan de praat. zouden jullie me aub kunnen helpen dat ik na ruim een jaar eindelijk video 2021 kan gebruiken. ik heb inmiddels de moet al opgegeven. jammer voor de investering. Groetjes Bert Thijssen

Reacties

Bol schreef op 13.12.2021 om 18:28 uur

@Barend,

Hallo Bert,

Ik ga er vanuit, dat u bent teruggegaan naar VDL2021 versie 20.x.x.xxx  en dat u VDL2022 versie 21.x.x.xxx hebt aangeschaft. Ik weet niet of u deze oplossing al hebt geprobeerd. Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/vermiste-bestandswaarschuwing-msvcrxxx-dll-mfcxxx-dll-of-dsp-dll--8/ Voor zover ik het kan beoordelen, is uw probleem geen Magix maar een Windows probleem.

Succes, Rob

Gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 13.12.2021, 19:27, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-