Foutmelding na installatie over resolutie

vdkn schreef op 21.06.2011 om 14:07 uur

Na het opnieuw installeren van Foto's op CD&DVD 7 deluxe lukt het me niet meer om het progamma op te starten.

Als foutmelding krijg ik Magix fotoshop op cd en dvd heeft een schermresolutie van tenminste 1024x768 pixels nodig.

De schermresolutie op mijn laptop is hoger en ook als ik hem op 1024x768 zet weigert het programma op te starten.

Inmiddels alles er weer afgehaald en opnieuw geinstalleerd met het zelfde probleem.

In het verleden geen problemen gehad op deze laptop. Na herinstallatie van de laptop is het probleem ontstaan.

 

Reacties

magixagent schreef op 21.06.2011 om 18:01 uur

Even hierop reageren, onder welke Windows systeem werkte U toen editie 7 perfect werkte,
En onder welk Windows systeem wilt U nu met editie 7 gaan werken,
het is correct dat via Windows U geen ondersteuning krijgt met editie 7 onder Win7
Hier over schrijft U niet.

dit laatste is mogelijk maar dan wel het zelfde email adres gebruiken.
gr

vdkn schreef op 21.06.2011 om 19:01 uur

Het programma was geinstalleerd op windows Vista en staat nu ook weer op windows Vista. Dus niets veranderd behalve dat ik de pc helemaal leeggetrokken en opnieuw geinstalleerd heb. Ik ga de laptop aan mijn dochter geven en die is helemaal gek van magix.

Op mijn andere laptop heb ik windows 7 dus heb ik maar een nieuwe editie 10 besteld. Ik had al begrepen dat 7 niet zou werken onder Windows 7.

Ik vraag me ook af of ik de editie 10 niet gewoon op 2 laptops kan installeren. Dan zouden we allebei helemaal up to date zijn. Misschien weet u daar een antwoord op.

Laurent-Lupini schreef op 11.10.2018 om 23:25 uur

Probeer bij instellingen v beeldscherm de schaal lay out te verkleinen, dat hielp bij mij (stond op 150%)...

Bol schreef op 11.10.2018 om 23:31 uur

Beste Laurent,

Welkom op het forum.

Het antwoord dat u geeft is goed bedoeld, echter het antwoord dat u geeft is op een vraag uit 2011 (7 jaar geleden)

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-