Foutmelding door ontbrekend dll-bestand

janmolenaar schreef op 08.10.2021 om 12:21 uur

Al geruime tijd werk ik met Photostory Luxe 2021, deze werkt perfect om mijn laptop en kan er heel goed mee overweg. Omdat ik een update melding krijg om te upgraden van nieuwe versie 2022 versie nr 21.0.1.74 heb dat geprobeerd. Het installeren gaat prima, het opstarten ook maar dan komt er een foutmelding dat een zwaarwegend probleem is met het programma. ik heb de melding al laten doorsturen, maar hoor daarna niets. Ik kan er ook niets over terug vinden en weet niet wat ik er verder aan kan doen. Kunnen jullie mij helpen?

Ik werk met een laptop met de volgende specificaties:

Met versie 2021 had ik géén problemen.

Dit zijn de foutmeldingen die ik krijg met versie 2022:

deze bij het opstarten van het programma, en deze bij het afsluiten

:

de genoemde bestanden zijn aanwezig op de pc,

Wat is de oplossing hiervoor?

Ik ben benieuwd wat ik te horen krijg.

Reacties

Bol schreef op 08.10.2021 om 12:31 uur

@janmolenaar

Hallo Jan,

Dit is een bug in Photostory versie 21.0.1.74. Er zijn op 7 oktober 2021 updates / patches uitgebracht, waarin deze foutmelding is gerepareerd. Zie: Updates/Patches

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 08.10.2021, 12:37, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 08.10.2021 om 12:46 uur

@janmolenaar

Hallo Jan,

Hier een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. zie: Fout in module 'Qt5CoreMx64Qt5.15.1.dll'

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

janmolenaar schreef op 08.10.2021 om 14:40 uur

Beste Rob,

Dank voor voor je reacties, ik direct versie 2022 geïnstalleerd en de oplossing toegepast zoals beschreven, dit werkte inderdaad. tevens heb ik de patch ook kunnen installeren. Ik blij dat het nu goed werkt. Dus nogmaals mijn hartelijke dank. Ik had niet verwacht dat er zo snel gereageerd zou worden op dit forum. Ik ben in ieder geval weer wat wijzer geworden en kan weer gewoon doorwerken met mijn projecten.

Ik wens je een fijn en mooi zonnig weekend toe.

Met vriendelijke groet, jan Molenaar

Bol schreef op 08.10.2021 om 14:53 uur

@janmolenaar

Hallo Jan,

Bedankt👍 voor u terugkoppeling. Het doet mij zeker deugd om te lezen, dat wij via het forum van en door Magix gebruikers u snel en adequaat hebben kunnen voorzien van het juiste antwoord. Succes met het maken van u slideshows.

Ik wens u ook een fijn en een mooi zonnig weekend toe.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-