Foutmelding bij opstart Magix Video deluxe Premium 2022

Luc-Deforche schreef op 21.01.2022 om 11:43 uur

Geachte,

Bij de opstart van Magix Video deluxe Premium 2022 verschijnt het volgende venster:

Fout in module "VCRUNTIME1 40.dll" (laadadres: 0x00007 FFEA8890000) op adres 0x00007FFEA88915BC (uitzondering 0xc0000005 "ACCESS_VIOLATION)

Kunt u mij helpen dit probleem op te lossen a.u.b.

Vriendelijke groeten,

Luc Deforche

P.S.: serienummer: P3-58749-xxxxx-xxxx-xxxx

Reacties

mi-bo schreef op 21.01.2022 om 12:37 uur

@Luc-Deforche

Beste Luc.

Als moderator Uw serienummer gedeeltelijk verwijderd ivm evt misbruik, zet dit nóóit op een Forum.

Wat is er gebeurd tussen 18..01.2022 toen alles goed werkte op Uw Pc met MVDL 2022 en nu 21.01.2022.

Er is een mogelijkheid geweest om de nieuwe aangeboden Patch te installeren, heeft U dit gedaan.

Na antwoord op deze vraag, zullen er lezers/gebruikers van MVDL 2022 U zeker een correct antwoord kunnen geven, omtrent Uw oproep.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.01.2022 om 18:39 uur

@Luc-Deforche

Hallo Luc,

Het kan zijn dat u Visual C++ Redistributable voor Visual Studio 2015-2022 moet update!!

Download en installeer alleen vc_redist.X86.exe en vc_redist.X64.exe versie vanaf: Visual Studio 2015, 2017, 2019 en 2022

Voordat u de Microsoft Visual C++" pakketten gaat updaten, verwijder dan eerst eens de cache map, Na verwijdering wordt deze weer automatisch aangemaakt.

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Luc-Deforche schreef op 21.01.2022 om 19:02 uur

Beste,

Hoe moet je precies de "cache" ledigen?

Dank

L.Deforche

Bol schreef op 21.01.2022 om 19:07 uur

@Luc-Deforche

Hallo Luc,

U kunt de gehele map "cache" gewoon verwijderen.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Luc-Deforche schreef op 21.01.2022 om 19:47 uur

Waar staat die cache in de computer? Is dat een map....of iets anders? Waar situeert zich die?

Groetjes,

Luc

Bol schreef op 21.01.2022 om 19:58 uur

@Luc-Deforche

Hallo Luc,

In een eerder antwoord van mij heb ik dit al laten zien. Zie nog eens deze afbeelding. Hier heb ik duidelijk aangegeven hoe dit moet / kunt doen.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.01.2022, 19:59, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Luc-Deforche schreef op 26.01.2022 om 08:24 uur

Rob,

Ik heb alle voorstellen die je mij hebt voorgesteld opgevolgd en het probleem (foutmelding) is opgelost. Dank je wel voor je deskundig advies!

Nu zit ik wel met iets anders tijdens de montage. Ik merk dat hoe verder ik kom met mijn montage hoe trager Magix Video deluxe gaat afsluiten. Is dit normaal? (sluit zelfs af in fasen volgens verschillende deelvensters)

Groetjes

Luc

Bol schreef op 26.01.2022 om 11:38 uur

@Luc-Deforche

Hallo Luc,

Het doet mij deugd om te lezen en te vernemen, door de cache map te verwijderen uw probleem is opgelost.

....Ik merk, dat hoe verder ik kom met mijn montage hoe trager Magix Video Deluxe gaat afsluiten....

Dit zou best eens kunnen komen, dat er steeds meerder gegevens moet worden weggeschreven. Maar wat u zou kunnen doen is, om Video Deluxe op de standaardwaarde terug te zetten. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten.....

Met vriendelijke groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-