Reacties

Bol schreef op 05.01.2023 om 11:00 uur

@Richard-vanderMeulen

Hallo Richard,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Uw probleem kan ik niet reproduceren. Wat u zou kunnen doen is om het de programma instelling terug te zetten op de standaardwaarden. Ga hiervoor naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op standaardwaarden.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 05.01.2023 om 14:49 uur

@Richard-vanderMeulen

Beste Richard
Vermoedelijk heeft U geen map aangemaakt en wordt het project opgeslagen in user/magix map.
Mischien heeft U iets aan deze Tutorial
https://www.magix.info/nl/tutorials/overzicht-hoe-te-monteren-in-vdl-2020-2021--1259050/
Dan gaat het in de toekomst zeker goed
Gr
Michael

Richard-vanderMeulen schreef op 05.01.2023 om 16:44 uur

Beste Rob en Michael,

Erg bedankt voor jullie snelle respons. Ik heb de instellingen terug gezet op standaardwaarden. Het levert niet het gewenste resultaat op. Zelfs als ik een bestaand project open en vervolgens weer onder dezelfde naam opsla, krijg ik een foutmelding (Bij het schrijven van het projectbestand is een fout opgetreden)

Bol schreef op 05.01.2023 om 16:46 uur

@Richard-vanderMeulen

Hallo Richard,

Start Video Deluxe eens op als Administrator en probeer het dan nog eens iets op te slaan c.q. te exporteren.

Klik met de rechtermuisknop de snelkoppeling en kies dan voor: Als administrator uitvoeren...

Als u het MVP Projectbestand gaat opslaan, dan kunt u zelf een map kiezen waar u het in wilt opslaan. Zie afbeeldingen.

Als u het MVP Projectbestand gaat exporteren, dan kunt u zelf ook een map kiezen waar u het in wilt opslaan. Maar als u een afwijkende map ingeeft en deze bestaat nog niet, dan kun u deze laten aan maken. Zie afbeeldingen.

 

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 05.01.2023 om 20:13 uur

@Richard-vanderMeulen,

Hallo Richard,

Als Administrator uitvoeren niet het gewenste resultaat oplevert, zet dan eens tijdelijk uw virusscanner uit en probeer het dan nog eens?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Richard-vanderMeulen schreef op 05.01.2023 om 20:20 uur

Super..... bedankt. Starten onder admin had ik al geprobeerd en lukte niet. Met het stilzetten van de virusscanner lukt het wel. Fijn dat jullie me hebben geholpen ! Ik zal nog even uitvogelen hoe de virusscanner videodeluxe als veilig ziet.

Groet, Richard

Bol schreef op 05.01.2023 om 20:38 uur

@Richard-vanderMeulen,

Hallo Richard,

Het doet mij deugd om te lezen door de virusscanner tijdelijk uit te zetten uw probleem is op gelost. Bedankt👍voor uw terugkoppeling.

Als u toevallig Windows Defender Als virusscanner hebt, zie dan deze link: https://www.magix.info/nl/forum/problem-met-installation-magix-video-deluxe-software-win10-pro--1274442/#ca1670752

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 05.01.2023 om 22:09 uur

@Richard-vanderMeulen

Hallo Richard,

Als u Norton 360 hebt, zie dan eens bij: Instellingen / Firewall / programmabeheer.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-